Gå til innhold

Kontaktannonser med gammelt bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes DU virker veldig overfladisk jeg.

De ytre tingene du påpeker hos han kan det gjøres noe med på en time.

De indre kvalitetene du hadde sett i kontakten på forhånd er nok mer sjeldne og kan ikke hentes fram på den som ikke har dem.

Hadde han løyet på alderen, direkte eller indirekte, er jo det negativt.

Poenget er du ikke likte det du så. Greit nok det, for slikt skal stemme, men det forteller også en del om DEG.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• huufsa

7

• Mary Poppins

5

• oslogutt

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ørkenvandreren
Skrevet

Også jeg som syntes vi hadde det så koselig, og at her var det muligheter....

Nå ble jeg skuffet! :-(

Skrevet

Godt mulig vi datet samme fyr, ja :)

Men legger man ut et bilde av seg selv, så bør det ligne på en selv... Jeg fikk haka-slepp når jeg så han!

På bildet var han lys i håret, og så velstelt ut... - jeg er neimen ikke sikker på om det var samme mann engang, jeg.

Den gubben som møtte opp var gråhåret (På det lille håret som var) Og hadde noe brunt som hadde størknet på leppene.. og et gult slim-belegg på tenna!

Hadde han ikke kommet bort til meg, så hadde jeg gått rett forbi han...

Jeg ser veldig humoristisk på dette, jeg da.. ble ikke såret eller skuffet. Men måtte ringe en kompis av meg på vei hjem og fortelle. Holdt på å le meg ihjel...

*lol*...dette hørtes ut som en lekker type.

Skrevet

De indre kvalitetene du hadde sett i kontakten på forhånd er nok mer sjeldne og kan ikke hentes fram på den som ikke har dem.

Poenget er du ikke likte det du så. Greit nok det, for slikt skal stemme, men det forteller også en del om DEG.

Poenget er ikke at denne kvinnen ikke likte utseende hans, det er vel mer at han er en idiot som legger ut et ti år gammelt bilde av segselv. For en taper. Det skulle du forresten sagt.

Skrevet

Om du gjorde det klart for ham at du var utseendefiksert (...men jeg trodde det var personligheten hans du var så glad i?), så var det dårlig gjort av ham å sende deg et lite representativt bilde på hva hans nåværende utseende angår.

Men hva hadde du ventet deg? Det er en grunn til at folk føler seg henvist til å søke kontakt på den måten; og det er ikke at de er lei av å bli sjekket opp hele tiden... :)

Skrevet

Men jeg er helt sikker på at jeg har lest om folk som har opplevd ekstreme traumer og fått grått hår over natta. Bokstavelig talt. Der og da.

Jeg aner jo fint lite om hår. Jeg burde gjøre det siden jeg later som om jeg er så utrolig redd for det. Men er det ikke noe i dette?

Her er en link om emnet hårfarge, hvor man også nevner at Marie Antoinette etter sigende skal ha blitt grå over natten.

Tror nok at du kan bli grå _ved roten_ på svært kort tid, men jeg betviloer sterkt at det håret som allerede er utvokst kan grånes uten innblanding av en frisør.... ;-)

Da må det nok være mer et spm om håravfall, ja!

http://avd.rikshospitalet.no/hps/nyttognyttig/haarfarge.asp

Gjest fordommer kanskje
Skrevet

Hva hadde du ventet deg av en mann som søker kvinnekontakt på nettet ? Mannfolk som ikke får kontakt med damer på "normalt" vis, ser enten ut som det du beskriver, eller så må de være ultra sjenerte eller noe...

Skrevet

Poenget er ikke at denne kvinnen ikke likte utseende hans, det er vel mer at han er en idiot som legger ut et ti år gammelt bilde av segselv. For en taper. Det skulle du forresten sagt.

Klart det er poenget at hun ikke likte utseendet hans!

Hadde hun likt utseendet hans hadde det ikke vært noe problem med at bildet var 10 år gammelt. Hun hadde da heller ikke kommet med diverse kommentarer angående utsseendet hans.

Din omgang med begrepet taper forteller mer om deg enn om han!

Skrevet

Hva hadde du ventet deg av en mann som søker kvinnekontakt på nettet ? Mannfolk som ikke får kontakt med damer på "normalt" vis, ser enten ut som det du beskriver, eller så må de være ultra sjenerte eller noe...

Her hadde jo denne damen selv gått ut nettet, så hun stiller jo i samme divisjon.

Skrevet

Han burde jo fikset dette før han traff henne. Hadde han klippet seg, stelt seg, kjøpt nye klær og tatt seg litt flik med utseendet så kanskje hun ikke hadde lagt merke til, evt ikke brydd seg med, at bildet var 10 år gammelt (det trenger jo ikke være gammelt, selv om han så annerledes ut).

Skrevet

Uff, skjønner deg godt!

Hvis man ikke steller seg for å treffe noen som "kanskje" kan komme til å bety noe, kan det være det samme.

Jeg regner meg ikke som spesielt utseendefiksert.

Skrevet

Hvilket århundre lever du i? Det er tross alt ikke så vanlig å surfe, chatte litt, legge inn en kontaktanonnse osv på nettet, så det er nok ikke bare de som ikke får seg noe i det "virkelige liv" som gjør dette. Det samme ble nok sagt før i tiden også om dem som la inn kontaktannonser i diverse blader. Men verden har gått videre.

Skrevet

Klart det er poenget at hun ikke likte utseendet hans!

Hadde hun likt utseendet hans hadde det ikke vært noe problem med at bildet var 10 år gammelt. Hun hadde da heller ikke kommet med diverse kommentarer angående utsseendet hans.

Din omgang med begrepet taper forteller mer om deg enn om han!

Men herregud da, det må da være lov til å si at hun ikke likte utseende hans, uten å bli kritisert for det. Det blir for dumt å påstå at man bare skal gå etter det indre, klart det ytre teller til en viss grad. Sånn er det bare.

Skrevet

*lol*...dette hørtes ut som en lekker type.

hehe.. - not!

Jeg ser jo at noen syns det er "å ha fordommer" når man ikke faller for et utseende.

Men man skal jo prøve å se for seg en 'intimsituasjon' med fyren etterhvert, da.

Ehh.. og det klarte jeg ikke helt å se for meg kan man si.

:-)

mil1365380270
Skrevet

Har bare lest kontaktannonser for gøy, og jeg synes det virker som om menn aldri er under gjennomsnittet utseendemessig, damer lister opp skavanker. Det de mener er skavanker altså.

Også er jeg uenig med de som mener du overfokuserer på utseendet. Han kunne fikset seg opp litt før daten hvis han han la vekt på å ta seg sånn noenlunde ut.

Du kan gå ut fra at han driter i utseendet sitt, eller at han faktisk har prøvd å lure deg. Og kanskje har vært like virkelighetsfjern med hensyn til hvordan han har presentert seg som person ellers også.

Skrevet

Godt mulig vi datet samme fyr, ja :)

Men legger man ut et bilde av seg selv, så bør det ligne på en selv... Jeg fikk haka-slepp når jeg så han!

På bildet var han lys i håret, og så velstelt ut... - jeg er neimen ikke sikker på om det var samme mann engang, jeg.

Den gubben som møtte opp var gråhåret (På det lille håret som var) Og hadde noe brunt som hadde størknet på leppene.. og et gult slim-belegg på tenna!

Hadde han ikke kommet bort til meg, så hadde jeg gått rett forbi han...

Jeg ser veldig humoristisk på dette, jeg da.. ble ikke såret eller skuffet. Men måtte ringe en kompis av meg på vei hjem og fortelle. Holdt på å le meg ihjel...

Det kan nesten høres ut som vi har datet samme mann. Han var mellomblond på bildet og med et tiltalende utseende. Men i virkeligheten hadde han tynt grått uvasket hår. Også klærne hadde gått endel runder i vaskemaskinen. Jeg kjente ikke igjen mannen fra bildet når han kom mot meg engang. Snakk om total forvandling....

ShitDiddelyDo
Skrevet

"At man forandrer frisyre, hårvekst i ansiktet osv., må man bare ta høyde for."

Joda man må da ta høyde for det, men man må ikke like denne forandringen. Og jeg synes også at hvis vedkommende har forandret seg stort siden bildene ble tatt, så kan man kanskje nevne det.

En venn av meg sendte meldinger med en jente han traff på nettet i et halvt år, hun sendte han ganske mange naken bilder av segselv, men bare av overkroppen og hun holdt puppene opp på alle bilder. Slik at det så ut som hun hadde den kroppen. Så kom det en dag de skulle møtes på byen og han fikk helt hakeslepp da han så hun veide bortimot 120kilo.

På forhånd hadde han sagt han ikke tente på store jenter, og det eneste hun sa da var at hun hadde litt kvinnlige former, men det var også alt.

For hennes egen del, burde hun ha sagt ifra om dette på forhånd, hun skjønte selvfølgelig at vekten hennes var grunnen til at vennen min ikke tok noe mer kontakt. Og det er nok ikke akkurat en hyggelig følelse å sitte igjen med.

Men denne jenta løy i så fall.

Vekt er tross alt en målbar enhet.

Noe annet blir det med utseende. Jeg er selv ikke i stand til å vite hvor mye jeg faktisk ligner på bildene du har sett av meg. Hvilket jeg ligner mest på, om jeg har forandret meg siden de ble tatt, om penis er av et slikt kaliber som det ene bildet viser, osv.

Jeg har absolutt ingen aning.

Skrevet

Men denne jenta løy i så fall.

Vekt er tross alt en målbar enhet.

Noe annet blir det med utseende. Jeg er selv ikke i stand til å vite hvor mye jeg faktisk ligner på bildene du har sett av meg. Hvilket jeg ligner mest på, om jeg har forandret meg siden de ble tatt, om penis er av et slikt kaliber som det ene bildet viser, osv.

Jeg har absolutt ingen aning.

Legger du ut bilde av penis SDD??

:-O

ShitDiddelyDo
Skrevet

Legger du ut bilde av penis SDD??

:-O

Neida. Jeg bare tuller.

Men det skulle jeg jo ikke skrive. :)

Skrevet

Neida. Jeg bare tuller.

Men det skulle jeg jo ikke skrive. :)

haha.. jeg tror du forsnakket deg, jeg!

Grisegutt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...