huufsa Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det kan nesten høres ut som vi har datet samme mann. Han var mellomblond på bildet og med et tiltalende utseende. Men i virkeligheten hadde han tynt grått uvasket hår. Også klærne hadde gått endel runder i vaskemaskinen. Jeg kjente ikke igjen mannen fra bildet når han kom mot meg engang. Snakk om total forvandling.... Sto han ved siden av bilen sin på det bildet? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 haha.. jeg tror du forsnakket deg, jeg! Grisegutt!! Jeg er faktisk uhyre dannet. 0 Siter
Gjest Eva34 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Sto han ved siden av bilen sin på det bildet? :-) Bildet han sendte meg var med bakgrunn fra et rom. Nå har jeg for morro skyld tittet gjennom et kontaktnettsted med bilder, og kan se at noen få bilder har et 80-90 talls preg over seg. Interessant..... 0 Siter
Freya Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 ) har en kompis som fant seg ei jente på nettet .... han spurte om hun kunne sende ham et bilde ...... bildet kom i posten, brudebildet av henne !!!!! Hun hadde riktignok klipt vekk eksen sin da ). Bildet var flere år gammelt, og hun hadde i mellomtiden lagt på seg 60 - 70 kilo, så kompisen vår kjente henne ikke igjen da de møttes. Trenger vel ikke si at Hahahaaaa! Skikkelig bra! Ler meg i hjel! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Men denne jenta løy i så fall. Vekt er tross alt en målbar enhet. Noe annet blir det med utseende. Jeg er selv ikke i stand til å vite hvor mye jeg faktisk ligner på bildene du har sett av meg. Hvilket jeg ligner mest på, om jeg har forandret meg siden de ble tatt, om penis er av et slikt kaliber som det ene bildet viser, osv. Jeg har absolutt ingen aning. Du skulle jo ikke nevne at jeg har sett bilde av din penis her på dol da! Dette snakket vi jo om!! Jeg håper inderlig ikke du nevner noe om de bildene jeg sendte deg av mine to fordeler.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.