Gå til innhold

"Stripping"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.. ligner på en mann... Synes ikke det er særlig kvinnlig med sånne muskler nei.. men flott og veltrent kropp, men ikke særlig feminin og kvinnlig..

Skrevet

Jeg synes de har vanvittig flotte kropper, men jeg skjønner godt at de ikke akkurat har lyst til å bli filmet når de skifter. Ikke nødvendigvis fordi de er flaue over kroppene sine, men slike ting blir jo misbrukt om de riktige personene kommer på det.

Skulle gitt høyre arm for å få hatt en kropp i nærheten av det der!

Skrevet

Jeg tror ikke størrelsen på puppene har noen sammenheng med om man ønsker å bli filmet når man skifter.

Skrevet

Jeg synes de har vanvittig flotte kropper, men jeg skjønner godt at de ikke akkurat har lyst til å bli filmet når de skifter. Ikke nødvendigvis fordi de er flaue over kroppene sine, men slike ting blir jo misbrukt om de riktige personene kommer på det.

Nei, usj.. hun så jo ut som en mann... grusomt spør du meg, og ikke det grann kvinnelig.

Skrevet

Skulle gitt høyre arm - du behøver da ikke det. Invester noen treningstimer i uka så får du en sånn kropp. Så enkelt og så vanskelig er det.

Skrevet

Jeg synes nettavisen er noe dobbeltmoralsk her som bruker et sånt bilde samtidig som de kritiserer andre for å filme mens jentene skifter.

Skrevet

Jeg er ikke enig i at dette var en vannvittig fin kropp til en kvinne å være....

Skrevet

Uten høyre arm, så ville vel det blitt litt "vanskelig"?

:-)

Skrevet

Litt av noen muskler ja. På bilde synes jeg det ligner litt for mye på en mannskropp. Liker veltrente jentekropper, men de må ikke se ut som guttekropper, da har det blitt for mye. Ikke for det, jeg liker stort sett alle jentekropper, bare kroppen sitter på den rette jenta:-)

fei1365380229
Skrevet

Jeg tror ikke jeg vil ha fullt så kraftige muskler, halvparten hadde kanskje vært fint. Hun ligner litt for mye på en mann.

Skrevet

Som idrettsutøvere så har de fantastisk veltrente og muskuløse kropper.

Men som "kjærestemateriale" så blir det i meste laget - selv for meg som liker veltrente jenter.

For dette blir såpass "veltrent" at det feminine innslaget blir så godt som helt borte.

Og da forsvinner "tenninga" hos meg:-)

mil1365380270
Skrevet

Unødvendig å vise flere eller lange sekvenser når de skifter, men vrenger du av deg genseren med 100.000 tilskuere, kan du ikke være overrasket over at noen ser deg.

Av redsel for å bli seende sånn ut, tror jeg at jeg skal fortsette på min sofa og potetgull-linje ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Unødvendig å vise flere eller lange sekvenser når de skifter, men vrenger du av deg genseren med 100.000 tilskuere, kan du ikke være overrasket over at noen ser deg.

Av redsel for å bli seende sånn ut, tror jeg at jeg skal fortsette på min sofa og potetgull-linje ;-)

Hehe.. bra sagt!

Slenger meg på sofaen jeg også :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg syns det er flotte kropper på menn jeg. På kvinner blir det litt for mye.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Må si meg imponert over den dama der. Hun er faen steike meg godt trent!

Skrevet

Uten høyre arm, så ville vel det blitt litt "vanskelig"?

:-)

Jeg hadde jo ikke trengt å stake så mye, da...!

Skrevet

Skulle gitt høyre arm - du behøver da ikke det. Invester noen treningstimer i uka så får du en sånn kropp. Så enkelt og så vanskelig er det.

He-he, det er ikke SÅ enkelt...

Hadde jeg vært like ung, så, men det er jeg ikke. Min kropp vil ikke ta til seg treningsdoser av det slaget der lenger, dessverre.

Men jeg synes fortsatt det er flott!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Må si meg imponert over den dama der. Hun er faen steike meg godt trent!

Hun hadde nok lett knust meg i håndbak ja. Bokstavelig talt knust og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...