Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, den har jeg prøvd å finne på DVD uten hell.

Elsker boka.

Kjøpte den på platekompaniet for 79 kroner for noen uker siden.

Sjekk ut nettsiden deres.

En nydelig film. Helt fantastisk.

Jeg har ikke sett Tatt Av Vinden ennå. Har du? Bør jeg kjøpe den?

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• bugge -jenta

9

• Mary Poppins

7

• Kvinna

4

ShitDiddelyDo
Skrevet

IKKE KILL BILL!!!!! noe så forferdelig elendig!!

Hadde gledet meg til å se den filmen da den kom ut ettersom alle snakket om den, og den viste seg jo bare å være trash!!

Kill Bill er et fantastisk håndtverk. Noe av det beste jeg har sett. Seriøst.

Men jeg tror man må ha sett en del film for å forstå det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, den er bra, både boka og filmen!:)

Tatt av vinden og To kill a Mockingbird-du er jo litt myk inni du da;)

Du overrasker stadig.

Jeg er veldig myk.

Men Tatt Av Vinden har jeg ikke sett. Bør jeg se den umiddelbart?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ser du liker Terry Gilliam. Respect.

Terry Gilliam er konge. Men jeg må innrømme at Brazil ble litt i sykeste laget for meg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du gode forslag til hva jeg kan sende avgårde til en veldig syk venn som ikke orker så mye annet enn å se på dvd for tida?

Naturlig nok er han ikke i humøret til komedier for tida, men han liker gode action thrillere.

Jeg skal sende han sesong 3 av 24, for det veit jeg han ønsker seg veldig. Har du andre forslag? Haster egentlig litt, for jeg må snart stikke ut og skaffe det.

Siden Holmes nevner A Clockwork Orange må jeg nesten si at du trygt kan gi han diverse Kubrick-filmer.

Selv om min personlige favoritt er Dr. Strangelove. De fleste filmelskere vil uansett falle for filmene hans.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pøh! ;0)

Jeg tror ikke du har forstått Kill Bill. De fleste som ikke liker den ser på den som en helt ordinær gladvold-film. Og i så fall han man ikke forstått den. Hver scene er en nytelse. Hver eneste forbanna scene! :)

Skrevet

Kjøpte den på platekompaniet for 79 kroner for noen uker siden.

Sjekk ut nettsiden deres.

En nydelig film. Helt fantastisk.

Jeg har ikke sett Tatt Av Vinden ennå. Har du? Bør jeg kjøpe den?

Åh, takk for tips!

Jeg har sett Tatt av vinden, men det er veldig lenge siden, så jeg husker ikke så veldig mye av den, rett og slett. Husker jeg syntes den var OK, men ikke særlig mer.

Det var for øvrig den første fargefilmen som vant Oscar for beste film.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, takk for tips!

Jeg har sett Tatt av vinden, men det er veldig lenge siden, så jeg husker ikke så veldig mye av den, rett og slett. Husker jeg syntes den var OK, men ikke særlig mer.

Det var for øvrig den første fargefilmen som vant Oscar for beste film.

Jeg må nok se den likevel. Skal ærlig innrømme at jeg ikke er ekstremt bevandret i disse klassikerne, men To Kill A Mockingbird ga mersmak og litt til.

Det er en film jeg må si igjen så fort som mulig. Hmmm, burde kanskje dytte den i spilleren umiddelbart. :)

Skrevet

Jeg tror ikke du har forstått Kill Bill. De fleste som ikke liker den ser på den som en helt ordinær gladvold-film. Og i så fall han man ikke forstått den. Hver scene er en nytelse. Hver eneste forbanna scene! :)

Nei det kan være enig i, jeg forstod ikke særlig mye, bortsett fra at alt var så jævlig urealistisk! Jeg gadd heller ikke se slutten(alstå siste 15 min), den kjedet meg!

Skrevet

Jeg må nok se den likevel. Skal ærlig innrømme at jeg ikke er ekstremt bevandret i disse klassikerne, men To Kill A Mockingbird ga mersmak og litt til.

Det er en film jeg må si igjen så fort som mulig. Hmmm, burde kanskje dytte den i spilleren umiddelbart. :)

Ser ikke ut som om du har 12 Angry Men på listen din. Den bør du se - det er klassiker, det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ser ikke ut som om du har 12 Angry Men på listen din. Den bør du se - det er klassiker, det.

Den har jeg sett for mange år siden. Tror jeg var for ung til å synes noe om den. Uansett husker jeg ikke hva jeg syntes.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei det kan være enig i, jeg forstod ikke særlig mye, bortsett fra at alt var så jævlig urealistisk! Jeg gadd heller ikke se slutten(alstå siste 15 min), den kjedet meg!

Forsto du ikke noe av Kill Bill? :)

Handlingen er jo så syltynn at det ikke ligner noe som helst. Det er ikke akkurat Mulholland Drive vi snakker om her. :)

Skrevet

Forsto du ikke noe av Kill Bill? :)

Handlingen er jo så syltynn at det ikke ligner noe som helst. Det er ikke akkurat Mulholland Drive vi snakker om her. :)

det var jo du som sa jeg muligens ikke har forstått den, nå trodde jeg du skulle komme med hele meningen med filmen, at den hadde et budskap eller noe..

Men da har jeg forstått filmen da, hvis det ikke er noe å forstå, og det gjør den bare verre. Da er det ikke jeg som er dum, det er åpenbart filmen. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

det var jo du som sa jeg muligens ikke har forstått den, nå trodde jeg du skulle komme med hele meningen med filmen, at den hadde et budskap eller noe..

Men da har jeg forstått filmen da, hvis det ikke er noe å forstå, og det gjør den bare verre. Da er det ikke jeg som er dum, det er åpenbart filmen. :)

Men det er måten "ingenting" er gjort på.

Genialt. Tarantino har gjort et bevisst syltynt plott til noe vannvittig stort.

Skrevet

Men det er måten "ingenting" er gjort på.

Genialt. Tarantino har gjort et bevisst syltynt plott til noe vannvittig stort.

Elendig ville jeg kalt den, ikke genial.

Sikker på du ikke bare likte den fordi Uma var med da? Og kanskje den gule catsuiten hennes bidra en god del til å gjøre filmen genial? ;)

mil1365380270
Skrevet

Det gode, det grusomt onde, å ikke slippe unna, å tro du lurer noen. Å se gode ting ved noe som er helt sykt. Se råheten vi har i oss alle sammen, tror jeg, men vi slipper den selvfølgelig ikke ut. Alt er satt på spissen, liker det jeg :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sikker på du ikke bare likte den fordi Uma var med da? Og kanskje den gule catsuiten hennes bidra en god del til å gjøre filmen genial? ;)

Nei, jeg likte den på grunn av Tarantino. :)

Skrevet

Du kan ikke være særlig hevngjerrig hvis du ikke likte kill bill.

Alle jeg kjenner som har sett den, kjenner hevngjerrigheten vokse over all urettferdighet de har blitt utsatt for gjennom årene ;o)

Skrevet

Du kan ikke være særlig hevngjerrig hvis du ikke likte kill bill.

Alle jeg kjenner som har sett den, kjenner hevngjerrigheten vokse over all urettferdighet de har blitt utsatt for gjennom årene ;o)

Nei jeg er nok ikke særlig hevngjerrig, kanskje det er grunnen til at jeg likte filmen da, vi sier det sånn ;0)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg er veldig myk.

Men Tatt Av Vinden har jeg ikke sett. Bør jeg se den umiddelbart?

Beklager at jeg ikke har svart før, har rett og slett glemt det:( Vært litt "borte vekk" de siste dagene...

Jeg har faktisk ikke sett "Tatt av Vinden" jeg heller. Men tror jeg må gjøre det, det er vel en del av den kulturelle allmenndannelsen;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...