Gå til innhold

aldersforskjell?

Anbefalte innlegg

Gjest jenny123
Skrevet

har aldersforskjell noe å si når begge er over 18?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt har aldersforskjell noe å si og ikke minst i hvilken sammmenheng:-)

Skrevet

hvis hun er 19 og han er 40 synes jeg det ja.

Skrevet

Selvfølgelig.

En på 18 og en på 50 er kvalmt uansett.

Skrevet

ja.. er vel ikke så vanskelig å se at en på 18 og en på 40 ikke er i samme generasjon...

Skrevet

Selvfølgelig.

Amen!

Skrevet

hvis hun er 19 og han er 40 synes jeg det ja.

Hva hvis hun er 20 og han er 34 da? ;) Får spørre Tottlå hva hun syns om den saken, ja!

Gjest jenny123
Skrevet

Selvsagt har aldersforskjell noe å si og ikke minst i hvilken sammmenheng:-)

jeg tenker bare at det må jo være bedre å ha det fint med noen som er mye eldre enn deg selv istedenfor å kjede seg med en på sin egen alder?

Skrevet

jeg tenker bare at det må jo være bedre å ha det fint med noen som er mye eldre enn deg selv istedenfor å kjede seg med en på sin egen alder?

Det er jo vanlig at jenter finner seg en som er noen år eldre da, men en på 40 blir litt voldsomt da. Hva har man egentlig til felles med en som er 20 år eldre??

Skrevet

Den har mindre å si om begge er over 20. De to årene skjer det _mye_!

Det har også noe å si hvor stor aldersforskjellen er.

Til syvende og sist er det individuelle ting som avgjør mest. En reflektert 21-åring kan være mer voksen enn en barnslig 35-åring.

Skrevet

Hvis aldersforskjellen er betydelig, vil den nok merkes, ja.

Likevel synes jeg man bør være forsiktig med å stemple folk som det ene eller andre når man hører om forhold med stor aldersforskjell.

Hvis f. eks. jeg fikk meg en elsker på 25 trenger det jo ikke være fordi han er 25 at jeg ville ha ham.

Gjest Ikke nick akkurat nå...
Skrevet

Det er jo vanlig at jenter finner seg en som er noen år eldre da, men en på 40 blir litt voldsomt da. Hva har man egentlig til felles med en som er 20 år eldre??

Jeg har i alle fall en masse til felles med min mann som er 15 år eldre... Men jeg traff ham ikke fullt så tidlig,- men når jeg var et par og tjue.

Skrevet

Helt klart, men det kommer likevel ann på hvor stor aldesforskjellen er. Tror nok at ei på 18 kan ha et fint forhold til en på 40, men hva om noen år? Fort gjort at jenta blir en sykesøster for mannen. I tillegg er jentene i høy seksuell aktivitet i 30 årene, hvor mannen da har blitt gammel og lite interessert i sex. I alle fall ikke lett å holde tritt med en overkåt 30-åring:-)

Som sagt ,jeg tror at forskjellen blir mer merkbart når alderen blir høyere.

Hvor stor er forskjellen da?

Skrevet

Det kommer vel mer an på hvor stor aldersforskjellen er. Dersom den ene er 18 og den andre 40, så har det jo litt å si. Dersom den ene er 18 og den andre 20, så merkes den nok ikke så godt.

Skrevet

Alder har vel i og for seg ikke så mye å si, bare man utfyller hverandre og har det bra sammen!

Skrevet

Velg den du er glad i og som du trives sammen med. Det er bedre det enn å angre på at dere ikke ble sammen, selv om det etterhvert viser seg at aldersforskjellen er i største laget.

Skrevet

Definitivt - kommer bare an på hvor stor den er.

Det er liksom noe som ikke er helt bra når en jente på 19 tar med en gubbe på 45 hjem til mor og far - for å si det slik...

Gjest ultrahemmelig
Skrevet

Jeg har en ultrahemmelig elsker som er 18 år eldre enn meg.

Selv er jeg 36.

Gjest papirtiger
Skrevet

Selvfølgelig.

Enig. 18 og 40 er ikke bedre. 18 og 30 er også litt rart.

Skrevet

Hva hvis hun er 20 og han er 34 da? ;) Får spørre Tottlå hva hun syns om den saken, ja!

hehe vi vet nok hva hun synes om den saken ;) men har vi lykkes i å forandre synspunktet hennes lurer nå jeg på..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...