Gå til innhold

Nye klær, hva "må" jeg ha i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innmari lyst på noe nytt nå! Hva er årets "må ha" i klesveien? Jeg er jente/dame (35) :-)

Gjest motetigern
Skrevet

Limegrønt, belter med store spenner, partysinglett, ørebynt i limegrønt (hengende), cowboyboots (gjerne til skjørt)

søte detaljer på enkle klær som f.eks sløyfer, tråder, strass, perler

andre farger: brunt, gult og lilla

Gjest ei annen på 35
Skrevet

Hm... bare ikke gå kledd som om du skulle være 18 fortsatt så.... synes det ser smådumt ut med en kvinne som kler seg som hun er fjortis enda. Synes kvinner over 35 godt kan kle seg litt mer klassisk, kanskje med en liten snert, utringet genser, høy splitt, litt mer elegant/damete nå som det er på moten.

Skrevet

Hm... bare ikke gå kledd som om du skulle være 18 fortsatt så.... synes det ser smådumt ut med en kvinne som kler seg som hun er fjortis enda. Synes kvinner over 35 godt kan kle seg litt mer klassisk, kanskje med en liten snert, utringet genser, høy splitt, litt mer elegant/damete nå som det er på moten.

Ja, ingen fare :-) Jeg tenkte på "må ha" for kvinner på 30+ :-)

Skrevet

Men så er det forskjell på 35 åringer også. Selv er jeg 31 og selv om jeg ikke springer rundt med bar mage og de aller korteste skjørtene så kler jeg meg i det jeg liker uavhengig av at jeg ikke er 18 lenger. Bruker miss sixty bukser og andre ungdomsmerker:)

Skrevet

Støletter gjerne brune, med rykeeffekt, tynn hæl og rund tå. Jeans skla nedi støvlettene. Også fine til skjørt. Jeans, jeans og atter jeans er det store i år (igjen). Gjerne med huller og ferdig slitte. Kombinert med feks. pumps, både med spiss og rund tå. Gull/sølv sko. Skjerf og sjal. Feminin 50-talls mote, småblomstrete. Ellers er sigøyner stil svært hot i vår.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

jeg GRØSSER av svarene du har fått. Du "MÅ" ikke ha noenting idetheletatt!

Trenger du noe nytt, er et godt tips å kjøpe farger som kler deg, hvis du ikke er bevisst dettte fra før. Ellers kan du fiffe opp alt mulig med skjerf/sjal. Noen basic stilige trøyer er uunværlige, og en enkel hverdags-blazer, samt jeans.

Hold deg unna årets mote,så slipper du å se teit ut neste år.

Skrevet

Trenger du noe nytt, er et godt tips å kjøpe farger som kler deg, hvis du ikke er bevisst dettte fra før. Ellers kan du fiffe opp alt mulig med skjerf/sjal. Noen basic stilige trøyer er uunværlige, og en enkel hverdags-blazer, samt jeans.

Dette innlegget likte jeg .:)

Skrevet

De har jo bare svart på det jeg spurte om, jeg lurte på hva som er "in" i år. Jeg vet at jeg ikke "må" kjøpe klær, men har veldig lyst på noe nytt nå, og da hadde det vært gøy å være litt moteriktig når våren kommer. Men selvsagt kjøper jeg ikke ting jeg ikke kler bare fordi det er mote :-)

Skrevet

De har jo bare svart på det jeg spurte om, jeg lurte på hva som er "in" i år. Jeg vet at jeg ikke "må" kjøpe klær, men har veldig lyst på noe nytt nå, og da hadde det vært gøy å være litt moteriktig når våren kommer. Men selvsagt kjøper jeg ikke ting jeg ikke kler bare fordi det er mote :-)

kan du forklare meg hvorfor det er morsomt å være 'moteriktig'?

jeg synes det er mer dumt enn morsomt, jeg! Selv om jeg liker å være stilig/tøff.

Skrevet

Dette innlegget likte jeg .:)

flott huufsa :), takk!

Skrevet

Støletter gjerne brune, med rykeeffekt, tynn hæl og rund tå. Jeans skla nedi støvlettene. Også fine til skjørt. Jeans, jeans og atter jeans er det store i år (igjen). Gjerne med huller og ferdig slitte. Kombinert med feks. pumps, både med spiss og rund tå. Gull/sølv sko. Skjerf og sjal. Feminin 50-talls mote, småblomstrete. Ellers er sigøyner stil svært hot i vår.

Er det noe håp om å få bukser som går litt lenger opp enn tli midt på hoftene?

Jeg driter i hva som er in, men det er jo håpløst å få tak i de buksene jeg vil ha.

Skrevet

Er det noe håp om å få bukser som går litt lenger opp enn tli midt på hoftene?

Jeg driter i hva som er in, men det er jo håpløst å få tak i de buksene jeg vil ha.

Jeg er temmelig sikker på at om et års tid så er buksene høye på livet (noen med rynkeeffekt og belte"snurper" med med sigarettbukseben ;-)

Ellers så har det jo begynt å komme mer og mer bukser som er litt høyere og faktisk HØYE på livet. Har du lange ben?

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at om et års tid så er buksene høye på livet (noen med rynkeeffekt og belte"snurper" med med sigarettbukseben ;-)

Ellers så har det jo begynt å komme mer og mer bukser som er litt høyere og faktisk HØYE på livet. Har du lange ben?

Lange og lange. De når akkurat ned til bakken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...