Gå til innhold

Dol har mistet grepet

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå har de faen meg begynt å legge ut personlige dritehistorier.

Hver gang jeg trykker meg inn her lyser "Toddlers diare" mot meg. Hvem faen bryr seg om hvordan denne Toddler driter?

Bilde av englebarnet er det også. Kanskje det hadde vært greit å skåne poden mot den slags oppmerksomhet i slik en alder? For alt vi vet kan disse intimhistoriene om Toddlers avføringsproblemer hjemsøke han i voksen alder.

Jeg klikker meg selvfølgelig ikke inn i en avføringsdagbok, men selv i vårt opplyste samfunn er det grenser for hva mødre bør poste ute på nettet.

For øvrig er Toddler et kult navn. Langt over snittet hva navn angår inne på det ustabile kjerringforumet. Nesten på høyde med Clint.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• ShitDiddelyDo

10

• cecily

7

• Lurveline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skjønner ikke hva slags innlegg du snakker om! ;-)

Men du: Jeg ble tvunget til å kjøre gjennom Odal'n i går pga at E6'en var stengt.

Frister ikke til gjentakelse! *hæ hæ* Hvordan holder du ut i skogene der?? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skjønner ikke hva slags innlegg du snakker om! ;-)

Men du: Jeg ble tvunget til å kjøre gjennom Odal'n i går pga at E6'en var stengt.

Frister ikke til gjentakelse! *hæ hæ* Hvordan holder du ut i skogene der?? ;-)

Det er ikke et innlegg. Det er jo det verste. Det er en artikkel. Postet på ramme alvor.

www.doktoronline.no.

Den står øverst.

Jeg holder ut i skogene her på grunn av Chuck Berry.

Skrevet

Du burde fått deg et ustabilt slaskeforum (hva i alle dager er guttas ord for kjerring???).

Der kan dere diskutere mansen, drekking, snus, fising, raping, puling....og alt annet som er interessant.

Jah, god idé!

c",)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du burde fått deg et ustabilt slaskeforum (hva i alle dager er guttas ord for kjerring???).

Der kan dere diskutere mansen, drekking, snus, fising, raping, puling....og alt annet som er interessant.

Jah, god idé!

c",)

Du, det er jo nøyaktig det dere diskuterer her inne hver dag. Det og hunks.

Trenger med andre ord ikke noe nytt forum til det.

Skrevet

Jah, god idé!

c",)

Guttas ord for kjerring?

Gubbe kanskje...

Skrevet

Guttas ord for kjerring?

Gubbe kanskje...

Det var aaaalt for snilt og mykt. Jeg hater ordet kjerring, det er så negativt som det kan få blitt i mine ører.

Skrevet

Det er ikke et innlegg. Det er jo det verste. Det er en artikkel. Postet på ramme alvor.

www.doktoronline.no.

Den står øverst.

Jeg holder ut i skogene her på grunn av Chuck Berry.

Åja! :-) Der fant jeg det! Jeg går alltid inn på dol via linken til "svar til meg", så jeg bruker ikke å se fordiden! ;-)

Jeg synes forøvrig at du skal føye "Biff" til listen over fine navn på små guttebabyer. Det er et flott maskulint navn som gifr løfter om en fantastisk fremtid! ;-)

Skrevet

Du, det er jo nøyaktig det dere diskuterer her inne hver dag. Det og hunks.

Trenger med andre ord ikke noe nytt forum til det.

Det er forresten sant. Ikke fising, dog.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åja! :-) Der fant jeg det! Jeg går alltid inn på dol via linken til "svar til meg", så jeg bruker ikke å se fordiden! ;-)

Jeg synes forøvrig at du skal føye "Biff" til listen over fine navn på små guttebabyer. Det er et flott maskulint navn som gifr løfter om en fantastisk fremtid! ;-)

Biff er et solid navn.

Jeg husker alle het det i amerikanske filmer når jeg var yngre. Jeg mener også å huske at det er en Biff i Hardyguttene.

Skrevet

Biff er et solid navn.

Jeg husker alle het det i amerikanske filmer når jeg var yngre. Jeg mener også å huske at det er en Biff i Hardyguttene.

Mulig det. Mens du fordypet deg i Hardy-guttene, kastet jeg meg over bøkene om frøken Detektiv, hvor en av jentene har det feminine navnet George! ;-)

Skrevet

Det var aaaalt for snilt og mykt. Jeg hater ordet kjerring, det er så negativt som det kan få blitt i mine ører.

I trøndelag så er det "vanlig" å omtale kona si for "kjerringa si".

Jeg synes det er et skjelsord.

Mannfolka sier jo f.eks "kan ikke den jæv.. kjerringa ha seg over veien fortere da!"

Skrevet

Jah, god idé!

c",)

Visste du forresten at det er en myte at menn ikke kan gjøre to ting på en gang?

Nyere forskning har faktisk vist at menn klarer BÅDE å fise og bruke fjernkontrollen SAMTIDIG!

Er det ikke fantastisk? *S*

Skrevet

Mulig det. Mens du fordypet deg i Hardy-guttene, kastet jeg meg over bøkene om frøken Detektiv, hvor en av jentene har det feminine navnet George! ;-)

Bess og George, ja... *mimre*

Skrevet

I trøndelag så er det "vanlig" å omtale kona si for "kjerringa si".

Jeg synes det er et skjelsord.

Mannfolka sier jo f.eks "kan ikke den jæv.. kjerringa ha seg over veien fortere da!"

Akkurat. Og det sier noe at jeg ikke fant guttas ord for kjerring straks. Jeg måtte faktisk tenke litt, mens kjerring er flittig brukt.

Skrevet

Akkurat. Og det sier noe at jeg ikke fant guttas ord for kjerring straks. Jeg måtte faktisk tenke litt, mens kjerring er flittig brukt.

Jeg pleier å si "kaillhælvete";o)

Skrevet

Jeg pleier å si "kaillhælvete";o)

Har hørt noen bruke "gubbjævel"

Skrevet

Hun er jo ikke særlig feminin da, det er det Nancy og Bess som er.

Skrevet

Hun er jo ikke særlig feminin da, det er det Nancy og Bess som er.

Åja!!! Det skjønte jeg faktisk ikke før nå, gitt! ;-))) Takk for oppklaringen! *he he*

Skrevet

Åja!!! Det skjønte jeg faktisk ikke før nå, gitt! ;-))) Takk for oppklaringen! *he he*

Ingen hårsmak, du.

*rekke tunge*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...