Gå til innhold

Dol har mistet grepet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen hårsmak, du.

*rekke tunge*

*S*

Jeg husker fra da jeg leste disse bøkene at det irriterte meg at Bess var så ekstremt pysete! ;-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• ShitDiddelyDo

10

• cecily

7

• Lurveline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bess og George, ja... *mimre*

Og bikkja Togo!

Og hva var det husholdersken het? Hannah??

Og faren het... Carson???

Og kjæresten Ned Nickerson!

*ha ha* Nå må jeg le av meg selv fordi alt dette kom tilbake i pannebrasken etter å ha oppholdt seg på fjernarkivet en stund!

Skrevet

*S*

Jeg husker fra da jeg leste disse bøkene at det irriterte meg at Bess var så ekstremt pysete! ;-)

Jeg irriterte meg grønn over at de alltid skulle drikke saft-og-vann. Saft-og-vann!! Tøysete ord.

mil1365380270
Skrevet

Jeg pleier å si "kaillhælvete";o)

Førjbanna hæstkuk! Ikke en gang de som er opptatt av størrelsen finner det særlig flatterende.

Skrevet

Og bikkja Togo!

Og hva var det husholdersken het? Hannah??

Og faren het... Carson???

Og kjæresten Ned Nickerson!

*ha ha* Nå må jeg le av meg selv fordi alt dette kom tilbake i pannebrasken etter å ha oppholdt seg på fjernarkivet en stund!

Bare at Ned Nickerson aldri ble kalt "kjæresten". Bare "vennen". Dette var i mer sømmelige tider, vet du ;)

Skrevet

Toddler er ikke et navn, men en beskrivelse av en aldersgruppe vi ikke har noe navn på i Norge. Vi har baby og barn. Tror Toddler kan oversettes med "krypeunge", altså i den alderen før de begynner å gå men befinner seg mest på gulvet.

Skrevet

Toddler er ikke et navn, men en beskrivelse av en aldersgruppe vi ikke har noe navn på i Norge. Vi har baby og barn. Tror Toddler kan oversettes med "krypeunge", altså i den alderen før de begynner å gå men befinner seg mest på gulvet.

Toddler er småbarn. Som kan gå. Altså etter krype/babystadiet.

Men tror egentlig han skjønte det... ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mulig det. Mens du fordypet deg i Hardy-guttene, kastet jeg meg over bøkene om frøken Detektiv, hvor en av jentene har det feminine navnet George! ;-)

Du, jeg har lest min del av Frøken Detektiv jeg også. Og 5-et-eller-annet.

De var i hvert fall 5!

Skrevet

Toddler er småbarn. Som kan gå. Altså etter krype/babystadiet.

Men tror egentlig han skjønte det... ;)

OK. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Visste du forresten at det er en myte at menn ikke kan gjøre to ting på en gang?

Nyere forskning har faktisk vist at menn klarer BÅDE å fise og bruke fjernkontrollen SAMTIDIG!

Er det ikke fantastisk? *S*

Det er bare tull. Selv mister jeg fjernkontrollen hvis jeg promper når jeg skal skifte kanal.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Toddlere er en betegnelse på 1 og 2 åringene, og deres kroppslige særpreg. :)

Skrevet

Visste du forresten at det er en myte at menn ikke kan gjøre to ting på en gang?

Nyere forskning har faktisk vist at menn klarer BÅDE å fise og bruke fjernkontrollen SAMTIDIG!

Er det ikke fantastisk? *S*

Hvis jeg skal gjøre det, så ender jeg alltid opp på en annen kanal enn jeg prøver å skifte til. SÅ det er en sannhet med modifikasjoner :-)

"..........................."

Skrevet

I trøndelag så er det "vanlig" å omtale kona si for "kjerringa si".

Jeg synes det er et skjelsord.

Mannfolka sier jo f.eks "kan ikke den jæv.. kjerringa ha seg over veien fortere da!"

"Kjærring" betyr opprinnelig "kjære/kjæreste/etc., når en mann sier det om kona. Altså, ikke negativt i det hele tatt i sin opprinnelse. Men det har jo fått en negativ klang med årene :-)

Skrevet

De var i hvert fall 5!

Het de ikke bare "Fem", da? "Fantastiske Fem" var vel noe annet...? *mimre*

"............................"

Skrevet

hahahaha tror du at toddler er et navn???

lol, det var dagens det! ;)

Skrevet

Det var aaaalt for snilt og mykt. Jeg hater ordet kjerring, det er så negativt som det kan få blitt i mine ører.

"Jeg hater ordet kjerring, det er så negativt som det kan få blitt i mine ører. "

Du hater ordet, men det er mange som hater damer som oppfører seg som kjerringer;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hahahaha tror du at toddler er et navn???

lol, det var dagens det! ;)

Tror og tror, fru Blom. ;)

Skrevet

Hvis jeg skal gjøre det, så ender jeg alltid opp på en annen kanal enn jeg prøver å skifte til. SÅ det er en sannhet med modifikasjoner :-)

*S* Ja. ja, det er ikke alltid så lett!

Skrevet

Det er bare tull. Selv mister jeg fjernkontrollen hvis jeg promper når jeg skal skifte kanal.

Sier litt om lufttrykket det der.... Jammen bare det er såpass øde i Odalen at naboens hus får stå i fred! ;-)

Skrevet

De var i hvert fall 5!

Ja, dem leste jeg også. Og Bobsey-barna. Og Lykke-barna.

Det var slik en lykke og vellykkethet at det var til å bli kvalm av....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...