Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hvorfor dør man hvis man kaster opp? Det kan etse og ødelegge spiserøret, på vei opp igjen!!! 0 Siter
Gjest ka!!!! Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Var det ikke en eller annen som innrømmet her for en tid tilbake at hun la ut tulleinnlegg fordi hun kjedet seg så? Husker ikke hvem det var, men det var innlegg omtrent i samme gata som dette... Kanskje hun kjeder seg igjen...? jeg har ALDRI skrevet tulle inlegg fordi jeg kjeder meg!!! 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 håper ikke at dette er et selvmordsinnlegg fra folk som vil ha tips. Da vet de iallefall at dette er dødelig og en måte å dø på en kan da ikke gjøre det til en hemmelighet at det er dødelig heller - det kan jo gå ut over dem som IKKE vil dø - og det syns jeg er verre... 0 Siter
Gjest litt bekymret nå gitt Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 en kan da ikke gjøre det til en hemmelighet at det er dødelig heller - det kan jo gå ut over dem som IKKE vil dø - og det syns jeg er verre... Må innrømme at du har et poeng her, men samtidig trenger man jo ikke skrive at man garantert dør av det, bare at det er svært farlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.