Gå til innhold

hvor lenge kan jeg faste for å bli slank?

Anbefalte innlegg

Gjest kleeeem meg
Skrevet

Kan jeg bli slank ved å ta en fastekur? kan jeg drikke Cola da så lenge jeg ikke spiser noe?

Gjest Elextra
Skrevet

Er det en fleip?

Det eneste du antakelig oppnår med den dietten er å omdanne eventuelle muskler til fett.

Gjest ergoterapi student
Skrevet

Det vekttapet du får ved å ikke spise vil komme like fort om ikke fortere tilbake i det sekundet du begynner å spise igjen.

Skal du gå ned i vekt og holde vekten nede må du spise sunt og trene ukentlig.

Det er finnes ingen lett vei for å bli slank.

Skrevet

Det nytter ikke å faste for å bli slank... For en eller annen gang MÅ du begynne å spise igjen, og ramler kiloene på igjen. Og antagelig flere enn du hadde, siden forbrenningen dør hen under fastingen.

Skal du slanke deg med effekt, så må du trene og legge om kostholdet. Kutte ut cola er jo en begynnelse.

Skrevet

Ikke bare vil du legge på deg igjen det du går ned raskt når du begynner å spise igjen, men du risikerer å ødelegge stoffskiftet slik at du skaper permanente vektproblemer for resten av livet. Det kan da ikke gå an å ikke ha fått med seg at fasting er noe av det mest idiotiske og farlige man kan gjøre for å gå ned i vekt??

"........................."

Skrevet

Er det en fleip?

Det eneste du antakelig oppnår med den dietten er å omdanne eventuelle muskler til fett.

Muskler kan ikke omdannes til fett.

Men muskler kan reduseres og fettet kan øke!

Gjest LucySky
Skrevet

Har ikke du allerede drukket lampeolje? Det skulle fixe hele greia.

Gjest Elextra
Skrevet

ok!

Detaljer, detaljer ;)

Tror uansett ikke det var noen lur fremgansmåte for å slanke seg.

Gjest trorjegtralalala
Skrevet

Kun lampeolje til hvert måltid i en ukes tid skulle sikre deg et bra vekttap.

Skrevet

Jeg håper du spøker nå?

Hverken faste ELLER cola er noe du blir slank av.

Men begge deler bidrar effektivt til at du legger på deg på sikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...