Gjest kleeeem meg Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Kan jeg bli slank ved å ta en fastekur? kan jeg drikke Cola da så lenge jeg ikke spiser noe? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Er det en fleip? Det eneste du antakelig oppnår med den dietten er å omdanne eventuelle muskler til fett. 0 Siter
Gjest ergoterapi student Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det vekttapet du får ved å ikke spise vil komme like fort om ikke fortere tilbake i det sekundet du begynner å spise igjen. Skal du gå ned i vekt og holde vekten nede må du spise sunt og trene ukentlig. Det er finnes ingen lett vei for å bli slank. 0 Siter
Niobe Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det nytter ikke å faste for å bli slank... For en eller annen gang MÅ du begynne å spise igjen, og ramler kiloene på igjen. Og antagelig flere enn du hadde, siden forbrenningen dør hen under fastingen. Skal du slanke deg med effekt, så må du trene og legge om kostholdet. Kutte ut cola er jo en begynnelse. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ikke bare vil du legge på deg igjen det du går ned raskt når du begynner å spise igjen, men du risikerer å ødelegge stoffskiftet slik at du skaper permanente vektproblemer for resten av livet. Det kan da ikke gå an å ikke ha fått med seg at fasting er noe av det mest idiotiske og farlige man kan gjøre for å gå ned i vekt?? "........................." 0 Siter
oslogutt Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Er det en fleip? Det eneste du antakelig oppnår med den dietten er å omdanne eventuelle muskler til fett. Muskler kan ikke omdannes til fett. Men muskler kan reduseres og fettet kan øke! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Muskler kan ikke omdannes til fett. Men muskler kan reduseres og fettet kan øke! Har ikke du allerede drukket lampeolje? Det skulle fixe hele greia. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Muskler kan ikke omdannes til fett. Men muskler kan reduseres og fettet kan øke! ok! Detaljer, detaljer Tror uansett ikke det var noen lur fremgansmåte for å slanke seg. 0 Siter
Gjest trorjegtralalala Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Kun lampeolje til hvert måltid i en ukes tid skulle sikre deg et bra vekttap. 0 Siter
Goliath Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg håper du spøker nå? Hverken faste ELLER cola er noe du blir slank av. Men begge deler bidrar effektivt til at du legger på deg på sikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.