Elbereth Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hvordan får man skrevet ut kjemiske formler i Word? Skal skrive bl.a vann + karbondioksyd -> hydrogenbikarbonat -> hydrogenbikarbonat ion + fritt hydrogen ion H2O + CO2 -> H2CO3 -> HCO3- + H+ *urk* Hvor finnes små potenstall, _små_ pluss og minus mm? Finner det ikke på symbollista i Word (har nyeste versjon). Dessuten skal det være toveispiler i det ovenstående... Tusen takk for den som gidder å hjelpe! *blond* 0 Siter
pimson Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Format --> skrift --> hevet/senket Evt super/subscript, tror jeg det var... 0 Siter
Luise Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Marker de tallene som skal være hevet (ett av gangen), gå til "format skrift" og velg hevet - enkelt når du kan det. De "hevete" tallene blir automatisk mindre også. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Du kan finne toveispil på verktøylinja tegning, under "autofigurer - lines" Ellers har iallefall jeg en toveispil under symbol-innsettinga, men den ser annerledes ut. 0 Siter
Elbereth Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Bøyer meg i støvet, det virka Ka sku vi gjort uten dol? Sku vi bært båtan??? {{klem}} 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.