Gjest LucySky Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Som dum med data irriterer det vettet av meg å få instruksjoner/hjelp med datamaskinen der bare de engelske kommandoene er nevnt. Jeg har valgt norsk, og det er ofte nesten umulig å gjette seg til hvordan det skal lyde når det er mange nokså like alternativer. Jeg syns ikke det er samsvar innen et språk, heller. Det er veldig merkbart at det er dataingeniører som lager dette "speaket" og ikke språkutdannete folk. Undersøkelse: Hvor mange her på Dol har engelsk som språk på datamskinen og hvor mange norsk? Jeg regner meg som god i engelsk, men ikke dataengelsk. Akkurat som jeg er god i norsk, men ikke i datanorsk. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg kjører windows på norsk og hvis jeg får velge så velger jeg norsk på alle andre program også 0 Siter
amber sun Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg har norsk, men hadde engelsk før jeg bytta pc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.