Kvinna Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg gleda meg så fælt, men...vel... Hva synes dere? 0 Siter
serendipity Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Margrete brude vel igrunn starte med seg selv. Hun fantes jo ikke fresh!! Ikke han heller forresten.... Men dama ble jo "sprek". Og spesielt Margrete snakket til henne som en baby. Syntes hun gjorde en elendig programleder jobb. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Margrete brude vel igrunn starte med seg selv. Hun fantes jo ikke fresh!! Ikke han heller forresten.... Men dama ble jo "sprek". Og spesielt Margrete snakket til henne som en baby. Syntes hun gjorde en elendig programleder jobb. Jepp helt enig! Det håret til hun margarethe var jo fælt! 0 Siter
serendipity Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jepp helt enig! Det håret til hun margarethe var jo fælt! Ja, og klærne var heller ikke stilige. 0 Siter
lilleva Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jepp helt enig! Det håret til hun margarethe var jo fælt! Og han fyren bruker jo mer sminke enn dama! Fysj for en femikladd! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg hadde også gledet meg, men jeg syntes det ble veldig tamt jeg. Slett ikke som det britiske motepolitiet (Trinny og Susannah), som lager et veldig livlig program. Dette ble stusselig og kjedelig. Jeg syntes ikke vi fikk helt tråden i hvilke gode råd hun fikk heller, bare tre antrekk de viste fram. Hva med å si litt mer skikkelig hvilke farger, snitt og stoffer hun burde kjøpe? Nei, jeg ble skuffet, og lærte ikke noe som helst. 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg hadde også gledet meg, men jeg syntes det ble veldig tamt jeg. Slett ikke som det britiske motepolitiet (Trinny og Susannah), som lager et veldig livlig program. Dette ble stusselig og kjedelig. Jeg syntes ikke vi fikk helt tråden i hvilke gode råd hun fikk heller, bare tre antrekk de viste fram. Hva med å si litt mer skikkelig hvilke farger, snitt og stoffer hun burde kjøpe? Nei, jeg ble skuffet, og lærte ikke noe som helst. HELT ENIG!!! Dette var traurige greier! Og de to motefolkene var ikke noen utpregede sjarmtroll.... 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Margrete brude vel igrunn starte med seg selv. Hun fantes jo ikke fresh!! Ikke han heller forresten.... Men dama ble jo "sprek". Og spesielt Margrete snakket til henne som en baby. Syntes hun gjorde en elendig programleder jobb. Jeg er enig med deg også jeg! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jepp helt enig! Det håret til hun margarethe var jo fælt! Enig! Håret var elendig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.