Gå til innhold

barneoppdragelse på tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke dager har de ulike kanalene disse barneoppdragelse programmene?

Skrevet

Tvnorge har pleid å ha på torsdager, men nå sender de fotball på samme tidspunkt. Vet ikke om det er engangstilfelle eller fast.

Søndag kl.20.00 på TV2 - supernanny. Bare 2 episoder igjen.

Det på NRK trodde jeg gikk på mandagene, men kan ikke se noe i programmet akkurat nå.

Skrevet

Tvnorge har pleid å ha på torsdager, men nå sender de fotball på samme tidspunkt. Vet ikke om det er engangstilfelle eller fast.

Det på NRK trodde jeg gikk på mandagene, men kan ikke se noe i programmet akkurat nå.

Grøss - så dette Nanny911 på TVNorge.

Fyttirakkern for et grunt program. 10 minutters handling på en times sendetid - endeløse repetisjoner og dramatiseringer av problemstillinger som aldri var reelle.

Konseptet er godt - men da burde persontegningene og problemstillingene vært både dypere og bredere presentert.

Synes jeg ihvertfall.

Skrevet

NRK-serien var på 4 programmer - siste forrige mandag.

Skrevet

Takk for svar. Skjønner av svar. Skjønner av Luise sitt svar at jeg er litt sent ute med å få med seg nrk sin serie, før prøve tv2 på søndag:)

Skrevet

Grøss - så dette Nanny911 på TVNorge.

Fyttirakkern for et grunt program. 10 minutters handling på en times sendetid - endeløse repetisjoner og dramatiseringer av problemstillinger som aldri var reelle.

Konseptet er godt - men da burde persontegningene og problemstillingene vært både dypere og bredere presentert.

Synes jeg ihvertfall.

Enig med deg. Veldig grundt. I det programmet jeg så, var foreldrene i programmet helt talentløse og burde hatt konstant oppfølging fra barnevernet.

Veldig amerikansk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...