Gjest dina2 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hvilke dager har de ulike kanalene disse barneoppdragelse programmene? 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Tvnorge har pleid å ha på torsdager, men nå sender de fotball på samme tidspunkt. Vet ikke om det er engangstilfelle eller fast. Søndag kl.20.00 på TV2 - supernanny. Bare 2 episoder igjen. Det på NRK trodde jeg gikk på mandagene, men kan ikke se noe i programmet akkurat nå. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Tvnorge har pleid å ha på torsdager, men nå sender de fotball på samme tidspunkt. Vet ikke om det er engangstilfelle eller fast. Søndag kl.20.00 på TV2 - supernanny. Bare 2 episoder igjen. Det på NRK trodde jeg gikk på mandagene, men kan ikke se noe i programmet akkurat nå. Grøss - så dette Nanny911 på TVNorge. Fyttirakkern for et grunt program. 10 minutters handling på en times sendetid - endeløse repetisjoner og dramatiseringer av problemstillinger som aldri var reelle. Konseptet er godt - men da burde persontegningene og problemstillingene vært både dypere og bredere presentert. Synes jeg ihvertfall. 0 Siter
Luise Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Tvnorge har pleid å ha på torsdager, men nå sender de fotball på samme tidspunkt. Vet ikke om det er engangstilfelle eller fast. Søndag kl.20.00 på TV2 - supernanny. Bare 2 episoder igjen. Det på NRK trodde jeg gikk på mandagene, men kan ikke se noe i programmet akkurat nå. NRK-serien var på 4 programmer - siste forrige mandag. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Tvnorge har pleid å ha på torsdager, men nå sender de fotball på samme tidspunkt. Vet ikke om det er engangstilfelle eller fast. Søndag kl.20.00 på TV2 - supernanny. Bare 2 episoder igjen. Det på NRK trodde jeg gikk på mandagene, men kan ikke se noe i programmet akkurat nå. Takk for svar. Skjønner av svar. Skjønner av Luise sitt svar at jeg er litt sent ute med å få med seg nrk sin serie, før prøve tv2 på søndag:) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Grøss - så dette Nanny911 på TVNorge. Fyttirakkern for et grunt program. 10 minutters handling på en times sendetid - endeløse repetisjoner og dramatiseringer av problemstillinger som aldri var reelle. Konseptet er godt - men da burde persontegningene og problemstillingene vært både dypere og bredere presentert. Synes jeg ihvertfall. Enig med deg. Veldig grundt. I det programmet jeg så, var foreldrene i programmet helt talentløse og burde hatt konstant oppfølging fra barnevernet. Veldig amerikansk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.