Gjest Kjøttdeigguri Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Kjøpte billig kjøttdeig for å bruke den idag. Så ble planene endret. Skal bruke den i morgen isteden. Går det bra hvis jeg steker den opp i dag og bare varmer den i morgen? Skal ha den inntil spaghetti. Eller kan jeg rett og slett vente med å steke den til i morgen? 0 Siter
serendipity Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det går nok helt fint å la den ligge til imorgen. Selv ville jeg stekt den opp og latt den stå i kjøpeskapet til imorgen. 0 Siter
damedame Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Går helt fint å vente. Fra pakkeprod.s side setter man gjerne utløpsdato før egentlig utløp for å "sikre" at kunden ikke får i seg bedervet mat. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Synes det er greiest å steke den opp med en gang - eventuelt slenge den i fryseren en tur. Men det går nok greit å ha den i kjøla til i morgen, så lenge den skal stekes eller utsettes for annen varmebehandling. 0 Siter
Osiris Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det er ikke noe problem å bruke den i morgen, du behøver ikke steke den opp i dag. Det er så gode marginer på de datomerkingene. 0 Siter
Gjest Kjøttdeigguri Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Takk for svar! Steker den likegodt i morgen da, siden så mange mener det er greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.