Gå til innhold

Kjøttdeig gått ut på dato idag

Anbefalte innlegg

Gjest Kjøttdeigguri
Skrevet

Kjøpte billig kjøttdeig for å bruke den idag. Så ble planene endret. Skal bruke den i morgen isteden. Går det bra hvis jeg steker den opp i dag og bare varmer den i morgen? Skal ha den inntil spaghetti. Eller kan jeg rett og slett vente med å steke den til i morgen?

Skrevet

Det går nok helt fint å la den ligge til imorgen. Selv ville jeg stekt den opp og latt den stå i kjøpeskapet til imorgen.

Skrevet

Går helt fint å vente. Fra pakkeprod.s side setter man gjerne utløpsdato før egentlig utløp for å "sikre" at kunden ikke får i seg bedervet mat.

Skrevet

Synes det er greiest å steke den opp med en gang - eventuelt slenge den i fryseren en tur.

Men det går nok greit å ha den i kjøla til i morgen, så lenge den skal stekes eller utsettes for annen varmebehandling.

Skrevet

Det er ikke noe problem å bruke den i morgen, du behøver ikke steke den opp i dag. Det er så gode marginer på de datomerkingene.

Gjest Kjøttdeigguri
Skrevet

Takk for svar! Steker den likegodt i morgen da, siden så mange mener det er greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...