Gå til innhold

Hva er "et nudge"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppdatert MSN, og der står det at jeg kan sende "et nudge" til den jeg snakker med, dersom vedkommende har samme oppdaterte versjon av msn.

Hva er et nudge?

*blond*

Skrevet

Har du ikke sett Monty Python du da? :-) "wink, wink - nudge, nudge - say no more!"

Nudge = dulte megetsigende borti noen, vil jeg vel oversette det til.

Skrevet

hm.. kanskje ikke helt riktig i denne sammnenhengen.. ehh.. da vet jeg ikke, gitt!

*blondine farget mørk*

Skrevet

Har du ikke sett Monty Python du da? :-) "wink, wink - nudge, nudge - say no more!"

Nudge = dulte megetsigende borti noen, vil jeg vel oversette det til.

hm, ok.

Men hvordan blir det seende ut når man sender det, da? Er det bare det der fjeset som indikerer at man kan sende et nudge, er det selve nudget?

Monty Python er nok ikke helt min humor, jeg har nok sett noe av det, men det var utrolig kjedelig. Mulig jeg gikk glipp av nudge-nudget

Skrevet

hm, ok.

Men hvordan blir det seende ut når man sender det, da? Er det bare det der fjeset som indikerer at man kan sende et nudge, er det selve nudget?

Monty Python er nok ikke helt min humor, jeg har nok sett noe av det, men det var utrolig kjedelig. Mulig jeg gikk glipp av nudge-nudget

MSN-ruten til den du sender nudge til, rister og lager lyd en stund... :)

Skrevet

MSN-ruten til den du sender nudge til, rister og lager lyd en stund... :)

oj, er det det som skjer?

hehe, ok. Takk for svar. Får se om jeg tør teste det ut en gang.

Håper jeg blir advart dersom noen sender det til meg, ellers tror jeg sikkert at pc'en klikker igjen...

;)

Skrevet

du sender et nugde dersom du vil vekke den som du prater med, hvis samtalen feks har vært død en stund

Skrevet

du sender et nugde dersom du vil vekke den som du prater med, hvis samtalen feks har vært død en stund

Å, er det det som er meningen?

hehe, så vet jeg det.

Det må jeg teste ut en gang *s*

Gjest såjila
Skrevet

Du kan også nudge hvis du vil riste opp noen, om de er treige eller sier noe dumt...

:)

Skrevet

Du kan også nudge hvis du vil riste opp noen, om de er treige eller sier noe dumt...

:)

hm, ok. Flere betydninger, altså.

Skrevet

Første innskytelse er "å dulte borti" noen, for å vekke noen, få oppmerksomhet.

-Men jeg er nok om mulig enda mer blond når det kommer til msn, og jeg er ikke engang naturlig blond i rl. :D

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

det er jo bare å prøve ivei? De andre dingsene man kan sende har også noen morsomme greier. Hvis du ikke tør, får du heller fa min mailadr. så kan du nudge og winke ivei :)

Skrevet

oj, er det det som skjer?

hehe, ok. Takk for svar. Får se om jeg tør teste det ut en gang.

Håper jeg blir advart dersom noen sender det til meg, ellers tror jeg sikkert at pc'en klikker igjen...

;)

Husk at det ikke er alle som har installert den siste versjonen som har "nudge" funksjonen, og dermed så virker det ikke på alle personene som du "nudger". Du får da en melding om at de ikke har installert nødvendig versjon for å se/høre "nudge".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...