Gå til innhold

Ny leilighet!!!

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Jippi!!! Tottlå har kjøpt ny leilighet!!!!!

ÅÅÅÅÅÅ jeg gleder meg! Har valgt ut kjøkkninnredning, fliser og farger på veggene idag!

Klarer ikke vente til de er ferdige!!!

Skrevet

På bryne, of course!

:D

Ja, burde vel ha tenkt meg det... :)

I et ombygd fjøs, eller noe sånn? ;))

Gjest tottlå
Skrevet

Ja, burde vel ha tenkt meg det... :)

I et ombygd fjøs, eller noe sånn? ;))

Ja, hvordan kunne du vite DET????

Skrevet

Ja, hvordan kunne du vite DET????

Å, har vært på Bryne før, jeg!

;)

Det er digg med ny leilighet, kos deg!!!

Skrevet

Grattis, tottlå! Så kjekt :)

Skjønner godt at du ikke greier å vente...høres alle tiders ut.

Gjest tottlå
Skrevet

Grattis, tottlå! Så kjekt :)

Skjønner godt at du ikke greier å vente...høres alle tiders ut.

*gliiiiser*

Ååååå du skulle sett DET fine badet jeg valgte! Mørke, koksgrå fliser på gulvet, og hvite, bølgede fliser på veggen + vegghengt klosset!!!

Skrevet

*gliiiiser*

Ååååå du skulle sett DET fine badet jeg valgte! Mørke, koksgrå fliser på gulvet, og hvite, bølgede fliser på veggen + vegghengt klosset!!!

*misunneliiiig*

Høres kjempelekkert ut!

*sukk*

:)

Gjest tottlå
Skrevet

*misunneliiiig*

Høres kjempelekkert ut!

*sukk*

:)

Åsså......vil høre kjøkkenet????

OK:

Hvit slett kjøkkeninnredning m/laminat benkeplate, lyslist og gulvlist i eik + mokka farget fliser under overskapene. På veggene skal det være en farge som het lærrethvit!!! (litt gul-aktig)!!!!!

Skrevet

*gliiiiser*

Hmm.. Hørtes litt ut som vårt bad, jo!

Gjest tottlå
Skrevet

Hmm.. Hørtes litt ut som vårt bad, jo!

Er det fint????

Var litt usikker til å begynne med, om det ble feil å ta helt mørke fliser og lys vegg..... vist du fatter???

Skrevet

Er det fint????

Var litt usikker til å begynne med, om det ble feil å ta helt mørke fliser og lys vegg..... vist du fatter???

Er veldig fornøyd, jeg... Badet vårt er ikke akkruat digert, så jeg valgte lyse vegger med vilje.

Gjest tottlå
Skrevet

Er veldig fornøyd, jeg... Badet vårt er ikke akkruat digert, så jeg valgte lyse vegger med vilje.

Ja, det er slik jeg også tenker! Badet er vel 7 kvadratmeter.....

Skrevet

Ja, det er slik jeg også tenker! Badet er vel 7 kvadratmeter.....

Hehe, ca like stort som vårt da :) Bare at vår er nesten trekantet i tillegg... Veeeldig praktisk. Not.

Gjest tottlå
Skrevet

Hehe, ca like stort som vårt da :) Bare at vår er nesten trekantet i tillegg... Veeeldig praktisk. Not.

Hahaha..... ALT kan bli bedre i mitt tilfelle, i forhold til hva det er nå! Badet, her jeg bor nå, er en laaaaaang tynn tarm!!! Må liksom ut for å skifte mening!!!

Skrevet

Åsså......vil høre kjøkkenet????

OK:

Hvit slett kjøkkeninnredning m/laminat benkeplate, lyslist og gulvlist i eik + mokka farget fliser under overskapene. På veggene skal det være en farge som het lærrethvit!!! (litt gul-aktig)!!!!!

ååååååå, høres bare sååå lekkert ut!!

Du har god smak ;)

Gjest tottlå
Skrevet

ååååååå, høres bare sååå lekkert ut!!

Du har god smak ;)

Thank you!!!!

Tror det vil bli fint!!!! Det er så pass lite leilighet, at jeg tror det blir viktig å velge litt lyse farger!

Leiligheten er jo ikke større enn 50 kvadrat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...