Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jippi!!! Tottlå har kjøpt ny leilighet!!!!! ÅÅÅÅÅÅ jeg gleder meg! Har valgt ut kjøkkninnredning, fliser og farger på veggene idag! Klarer ikke vente til de er ferdige!!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Grattla! Kor?? På bryne, of course! 0 Siter
Niobe Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 På bryne, of course! Ja, burde vel ha tenkt meg det... I et ombygd fjøs, eller noe sånn? ) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ja, burde vel ha tenkt meg det... I et ombygd fjøs, eller noe sånn? ) Ja, hvordan kunne du vite DET???? 0 Siter
Niobe Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ja, hvordan kunne du vite DET???? Å, har vært på Bryne før, jeg! Det er digg med ny leilighet, kos deg!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Grattis, tottlå! Så kjekt Skjønner godt at du ikke greier å vente...høres alle tiders ut. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Grattis, tottlå! Så kjekt Skjønner godt at du ikke greier å vente...høres alle tiders ut. *gliiiiser* Ååååå du skulle sett DET fine badet jeg valgte! Mørke, koksgrå fliser på gulvet, og hvite, bølgede fliser på veggen + vegghengt klosset!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 *gliiiiser* Ååååå du skulle sett DET fine badet jeg valgte! Mørke, koksgrå fliser på gulvet, og hvite, bølgede fliser på veggen + vegghengt klosset!!! *misunneliiiig* Høres kjempelekkert ut! *sukk* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 *misunneliiiig* Høres kjempelekkert ut! *sukk* Åsså......vil høre kjøkkenet???? OK: Hvit slett kjøkkeninnredning m/laminat benkeplate, lyslist og gulvlist i eik + mokka farget fliser under overskapene. På veggene skal det være en farge som het lærrethvit!!! (litt gul-aktig)!!!!! 0 Siter
Niobe Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 *gliiiiser* Ååååå du skulle sett DET fine badet jeg valgte! Mørke, koksgrå fliser på gulvet, og hvite, bølgede fliser på veggen + vegghengt klosset!!! Hmm.. Hørtes litt ut som vårt bad, jo! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hmm.. Hørtes litt ut som vårt bad, jo! Er det fint???? Var litt usikker til å begynne med, om det ble feil å ta helt mørke fliser og lys vegg..... vist du fatter??? 0 Siter
Niobe Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Er det fint???? Var litt usikker til å begynne med, om det ble feil å ta helt mørke fliser og lys vegg..... vist du fatter??? Er veldig fornøyd, jeg... Badet vårt er ikke akkruat digert, så jeg valgte lyse vegger med vilje. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Er veldig fornøyd, jeg... Badet vårt er ikke akkruat digert, så jeg valgte lyse vegger med vilje. Ja, det er slik jeg også tenker! Badet er vel 7 kvadratmeter..... 0 Siter
Niobe Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ja, det er slik jeg også tenker! Badet er vel 7 kvadratmeter..... Hehe, ca like stort som vårt da Bare at vår er nesten trekantet i tillegg... Veeeldig praktisk. Not. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hehe, ca like stort som vårt da Bare at vår er nesten trekantet i tillegg... Veeeldig praktisk. Not. Hahaha..... ALT kan bli bedre i mitt tilfelle, i forhold til hva det er nå! Badet, her jeg bor nå, er en laaaaaang tynn tarm!!! Må liksom ut for å skifte mening!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Åsså......vil høre kjøkkenet???? OK: Hvit slett kjøkkeninnredning m/laminat benkeplate, lyslist og gulvlist i eik + mokka farget fliser under overskapene. På veggene skal det være en farge som het lærrethvit!!! (litt gul-aktig)!!!!! ååååååå, høres bare sååå lekkert ut!! Du har god smak 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 ååååååå, høres bare sååå lekkert ut!! Du har god smak Thank you!!!! Tror det vil bli fint!!!! Det er så pass lite leilighet, at jeg tror det blir viktig å velge litt lyse farger! Leiligheten er jo ikke større enn 50 kvadrat! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Gratulerer, tottlå ;-) Tuuuuusen takk!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.