Gjest diana2 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Endelig kan jeg få puste ut litt. skremmende / merkelig at en skal være nødt til å søke beskyttelse mot mennesker som en ikke har godt av. Men nå har han fått besøks forbudd - igjen, og jeg har dermed litt tid til å tenke over og psyke meg opp til neste " slaget" som jeg vet kommer. Hvorfor oppfører mennesker seg slik i grunnen... ?? Jeg har lest mange bøker om emnet...ikke for å sette han i bås, men for å finne løsninger og svar på hvordan jeg selv takler / oppfører meg selv oven for en psykopat... men jeg har enda ikke kunnet finne noen svar på det.. I mitt tilfelle nytte ingen ting, ser det ut til.. Jeg har ikke tatt tlf , ikke svart på de truende, bedende, vulgære meldingene hans på tre mnd...ikke brevene... men da holder han bare på bak i kulissene.. Ikke nytter det å "blåse" ut heller mot denne oppførselen hans, for da er det jo meg det er noe galt med.. Og er jeg taus.. jo da blir jeg beskylt for å mangle empati. Men hvor merkelig det en kan høres ut... med et besøksforbud, så jenker han seg litt.. i allefall offentlig... ( holder på i det skjulte) Noen som har et råd til meg , hvordan setter en grenser for et menneske som IKKE vil eller kan forstå at nok er nok?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/174971-et-lite-pusterom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.