Gå til innhold

Slankepiller - fra lege

Anbefalte innlegg

Gjest På på slanker'n
Skrevet

Har hørt om to typer som an kan få av legen hvis man har bmi over 30. Hva heter disse to og hva er forskjellen på de?

Må vite litt før jeg kontakter lege. Litt skummelit det her!

Håper på svar, og takker for svar!

Gjest har prøvd begge
Skrevet

Reductil; den "lurer" hjernen til å tro at du er mett, du spiser mindre "automatisk". Når du er ute å trimmer setter pillen opp forbrenningen din også.

Med denne pillen må du til legen hver 14.dag for å måle puls og blodtrykk de første 3 månedene.

Xenical; er slankerens "antabust", den skiller fettet av maten. Spiser du mye fet mat så kommer du garantert til å sitte på do, og da *r*e*n*n*e*r* det ut av deg. Noen klarer faktisk ikke å holde seg ..... "Automatisk" vil du da finne mat som ikke inneholder så mye fett.

Med disse pillene trenger du ikke på noen legesjekker utenom hvis legen vil følge deg opp med vektkontroll da.

Gjest Vurderer å få hjelp...
Skrevet

Reductil; den "lurer" hjernen til å tro at du er mett, du spiser mindre "automatisk". Når du er ute å trimmer setter pillen opp forbrenningen din også.

Med denne pillen må du til legen hver 14.dag for å måle puls og blodtrykk de første 3 månedene.

Xenical; er slankerens "antabust", den skiller fettet av maten. Spiser du mye fet mat så kommer du garantert til å sitte på do, og da *r*e*n*n*e*r* det ut av deg. Noen klarer faktisk ikke å holde seg ..... "Automatisk" vil du da finne mat som ikke inneholder så mye fett.

Med disse pillene trenger du ikke på noen legesjekker utenom hvis legen vil følge deg opp med vektkontroll da.

Hva synes du funket best da, siden du har prøvd begge?

Gikk du ned og ble der?

Mye?

Gjest har prøvd begge
Skrevet

Hva synes du funket best da, siden du har prøvd begge?

Gikk du ned og ble der?

Mye?

Jeg gikk ned med begge pillene.

Første pillene jeg prøvde meg på var Xenical, da de kom, jeg gikk ned 7 kilo på ca 3 mnd., men jeg syns pillene blei dyre å bruke, den gangen betalte jeg nesten 800,- pr pakke, det gikk nesten 1 1/2 pakke pr mnd.

Første gang jeg prøvde Reductil gikk jeg ned 6 kilo, på ca 2 mnd., men da sa legen stopp, pulsen min blei alt for høy til at det var forsvarlig til å la meg fortsette å bruke dem.

Jeg prøvde dem igjen ifjor sommer, men da gikk jeg ikke ned i det hele tatt. Pulsen min holdt seg fin hele tiden da.

Vekten har ikke holdt seg, det fordi jeg ikke klarer å være streng med meg selv ETTER slankekurene ....... så for meg er det et SLIT å komme ned i vekt ...... puuuuh

Gjest har prøvd begge
Skrevet

Jeg gikk ned med begge pillene.

Første pillene jeg prøvde meg på var Xenical, da de kom, jeg gikk ned 7 kilo på ca 3 mnd., men jeg syns pillene blei dyre å bruke, den gangen betalte jeg nesten 800,- pr pakke, det gikk nesten 1 1/2 pakke pr mnd.

Første gang jeg prøvde Reductil gikk jeg ned 6 kilo, på ca 2 mnd., men da sa legen stopp, pulsen min blei alt for høy til at det var forsvarlig til å la meg fortsette å bruke dem.

Jeg prøvde dem igjen ifjor sommer, men da gikk jeg ikke ned i det hele tatt. Pulsen min holdt seg fin hele tiden da.

Vekten har ikke holdt seg, det fordi jeg ikke klarer å være streng med meg selv ETTER slankekurene ....... så for meg er det et SLIT å komme ned i vekt ...... puuuuh

Glemte å skrive at Reductil pillene blir også veldig dyre, pillene i seg selv kostet nesten 600 pr pakke (1 mnd), men så får du alle legekonsultasjonene i tillegg.

Måtte til kontroll hver 14. dag de tre første månedene, så var det en gang i måneden de neste månedene.

Tvillingmamma
Skrevet

Det er vel bedre for kroppen at du spiser sunnere mat. Rent kjøtt, mye grønnsaker, fisk, grovt brød, magert pålegg og går lange turer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...