Gå til innhold

Dårligest selvbilde, og ingen som bryr seg


Gjest Minst og mest ubetydelig

Anbefalte innlegg

Gjest elinemarie

Jeg kan ikke helt se at det han sa, er noen grunn til å ønske å ta livet av seg... Da tror jeg du trenger hjelp, om du får selvmordstanker av å høre du har dårlig selvbilde... Kan jo høres ut som han har rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elinemarie

Kjæresten har gitt meg 3 julegaver, 1 bursdags gave og blomstrer 2 ganger på 3 år.

Jeg har gitt ham 100'vis av gaver. Bl.a. sydentur, og vekter til flere tusen kroner.

Jeg elsker ham, jeg greier ikke å la vær å gi ham ting.

Saken er at tingene kan sammenlignes med komplimenter i vårt forhold.

Jeg synes kjæresten min er drit fin, lekker og deilig. Intelligent og morsom. Han har god humor. Jeg elsker ham.

Virker han usikker på noen av desse tingene, gjør jeg alt i min makt til å få han til å forstå at jeg faktisk føler de tingene for ham.

Er jeg usikker, får jeg tilbake, "jeg gidder ikke dette".

Kan så hende at jeg med ham har dårlig selvbilde, fordi ingen andre jeg kjenner og er glad i, behandler meg så likegyldig. Som om jeg er et problem.

Min eks pleide å gi meg komplimenter for rumpen. Hele tiden. Jeg synes ikke rumpen min var noe speielt over gjennomsnittet, men forandret mening etter hvert som han overøste meg med komplimenter.

Jeg trenger komplimenter, i et forhold. Vite at jeg betyr noe mer for ham. At det er meg han vil ha.

Mangel for komplimentene mener jeg er fordi han rett og slett ikke synes at jeg er den han vil ha.

Logisk.

PS!Eksen min var ikke den JEG vil ha!

Forandrer litt mening nå, høres ikke noe særlig ut å ikke få komplimenter av kjæresten. Jeg får iallfall det av min og setter stor pris på det! Men ikke alle har like lett for å gi komplimenter da, noen synes det er vanskelig... Uten at de mener noe vondt på en måte. Men skjønner det blir leit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...