Gjest Utrolig irriterende! Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg går på Diane (alle pillene er altså like), men i dag mista jeg pillen i vasken - helt umulig å få den opp! Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ta onsdagspillen, og bare forvente å få mensen èn dag for tidlig? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Kan du ikke ta ei pille fra et annet brett da? Så får du beholde det 'ufullstendige' brettet i tilfellet du mister flere piller i vasken. ;-) 0 Siter
Gjest Utrolig irriterende! Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Kan du ikke ta ei pille fra et annet brett da? Så får du beholde det 'ufullstendige' brettet i tilfellet du mister flere piller i vasken. ;-) Jo, tusen takk for tipset :-) Men bare sånn fordi jeg lurer, det er ikke noe i veien for at jeg tar onsdagspillen og får mensen en dag for tidlig? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jo, tusen takk for tipset :-) Men bare sånn fordi jeg lurer, det er ikke noe i veien for at jeg tar onsdagspillen og får mensen en dag for tidlig? Nei det har ikke noe å si. 0 Siter
Gjest eller ? Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jo, tusen takk for tipset :-) Men bare sånn fordi jeg lurer, det er ikke noe i veien for at jeg tar onsdagspillen og får mensen en dag for tidlig? Hvis alle pillene er like, så er det jo ikke noe som heter "onsdagspillen" etc. Da er det jo bare å trykke ut neste pille helt til du må kjøpe nye... én dag før du ellers måtte ha kjøpt nye. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jo, tusen takk for tipset :-) Men bare sånn fordi jeg lurer, det er ikke noe i veien for at jeg tar onsdagspillen og får mensen en dag for tidlig? Det vet jeg ikke noe om dessverre! Har ikke brukt p-piller på snart tjue år. 0 Siter
cecily Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jo, tusen takk for tipset :-) Men bare sånn fordi jeg lurer, det er ikke noe i veien for at jeg tar onsdagspillen og får mensen en dag for tidlig? Det går helt fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.