Gå til innhold

Jeg tror jeg er forelsket...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

...i Elvis Presley.

For en stemme. For en mann. For noen låter.

Jeg så en konsert med han for en tid tilbake. Hans måte å kommunisere med publikum fikk meg til å forstå hvorfor damer besvimte, svermet rundt mannen som bier rundt honning. Jeg ble nesten klam i hakket sjølv.

(Nesten kan egentlig tas bort i forrige setning).

Når han etter en stund tok turen rundt blant publikum, kysset kvinnene i øyeblikk de sikkert sitter og smiler over ennå, var det så man fikk grøsninger.

Det er en grunn til at den fyren blir kalt for Kongen. Han var Kongen!

*Sitter og nyter hans "50 Greatest Hits" nå*

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• morsan

3

• mariaflyfly

3

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

Kan du forestille deg hvordan han ser ut nå?

Det er omtrent som de som sier de elsker Jesus.

Elvis lever!

Skrevet

Jeg blir litt 'horny' av å høre på Elvis selv, jeg :)

Stemmen, -og stemningen som ble på hans konserter er jo bare rå..

(trodde egentlig det var litt 'harry' å høre på Elvis)

:)

mil1365380270
Skrevet

Har "Aloha from Hawaii" deluxe edition DVD hjemme. Får gåsehud hver gang, selv om jeg bare ser på det beste nå, etter x antall spillinger ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har "Aloha from Hawaii" deluxe edition DVD hjemme. Får gåsehud hver gang, selv om jeg bare ser på det beste nå, etter x antall spillinger ;-)

Åh? Er det god lyd? 5.1? DTS? Bra bilde?

Konserten er flott?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du forestille deg hvordan han ser ut nå?

Det er omtrent som de som sier de elsker Jesus.

Elvis lever!

Nå? Han er vel ganske beinete, vil jeg tro. :)

Men jeg har sett hvilken vannvittig karisma han hadde før han begynte med dietten sin.

Skrevet

Nå begynner du å komme i de gamles rekker altså :o)

PS. Jeg synes også han er bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir litt 'horny' av å høre på Elvis selv, jeg :)

Stemmen, -og stemningen som ble på hans konserter er jo bare rå..

(trodde egentlig det var litt 'harry' å høre på Elvis)

:)

Jeg er harry.

Trives enormt dårlig med nåtidenes musikk, og vi harrytassene går gjerne litt tilbake i tid når vi skal nyte musikk.

Men dansebandmusikk er mer harry. :)

Skrevet

Kjekk er han også. Spesielt i sort skinnjakke med høy krave.

Skrevet

Jeg er harry.

Trives enormt dårlig med nåtidenes musikk, og vi harrytassene går gjerne litt tilbake i tid når vi skal nyte musikk.

Men dansebandmusikk er mer harry. :)

Ikke bare er danseband mer harry, men ingen av vokalistene nærmer seg Elvis utseendemessig.

Rune Rudberg? Pføy!

Han der i Vikingarnarnarna?? Pføy igjen!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå begynner du å komme i de gamles rekker altså :o)

PS. Jeg synes også han er bra.

Jeg har alltid vært i de gamles rekker hva musikk angår. :)

Selv om jeg stort sett holder meg på 60- og 70-tallet. :)

Skrevet

JA! Det er i det kostymet han er kjekkest!

Men egentlig litt merkelig i grunn at de fleste Elvis-etterlignere satser på den feite perioden hans med hvit dress m glitter. Ikke mange som etterligner den unge, kjekke Elvis, nei....

Gjest LucySky
Skrevet

Nå? Han er vel ganske beinete, vil jeg tro. :)

Men jeg har sett hvilken vannvittig karisma han hadde før han begynte med dietten sin.

Jeg har elsket Elvis siden jeg var 14. Da var det definitivt harry der hvor jeg bodde. Der likte de jazz ... til nød Cliff Richard. Elvis Presley representerer mitt første opprør - jeg klippet ut en rød E av stoff og sydde (sikkert skeivt og jævlig) den bakpå en svart ullgenser.

Fredeles er jeg mest svak for Sun Record-versjonene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er det. Selv som en heterofil gutt er det noe med den mannen der. Han har helt klart noe.

mil1365380270
Skrevet

Åh? Er det god lyd? 5.1? DTS? Bra bilde?

Konserten er flott?

Det er den konserten de spilte inn dagen før i tilfelle satelittoverføringen skulle svikte, men det er bra ja!

Mye av det er artige klipp, men er man fan, så er det bra. Han er jo bare deilig når han leker seg med publikum!

5.1 og DTS vet jeg ikke hva er ;-) Lyden og bildene, ja det er Elvis, så dømmekraften min er ikke helt i vater, men det er bra til å være fra den tiden :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke bare er danseband mer harry, men ingen av vokalistene nærmer seg Elvis utseendemessig.

Rune Rudberg? Pføy!

Han der i Vikingarnarnarna?? Pføy igjen!

Det er et under at disse danseband-folka i det hele tatt klarer å formere seg. Men det gjør de. De drar damer som f...

Har jeg hørt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har elsket Elvis siden jeg var 14. Da var det definitivt harry der hvor jeg bodde. Der likte de jazz ... til nød Cliff Richard. Elvis Presley representerer mitt første opprør - jeg klippet ut en rød E av stoff og sydde (sikkert skeivt og jævlig) den bakpå en svart ullgenser.

Fredeles er jeg mest svak for Sun Record-versjonene.

Når jeg var 14 gikk jeg rundt med Iron Maiden, WASP, Metallica og Slayer på jakka. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du begynner å bli en svært gammel mann.

Pøh. Sier du. Akkurat som om ikke du snart blir 29 du også! :)

Skrevet

Det er et under at disse danseband-folka i det hele tatt klarer å formere seg. Men det gjør de. De drar damer som f...

Har jeg hørt.

Ja, man blir rent flau over å være av samme kjønn som dem.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...