Gå til innhold

Jeg tror jeg er forelsket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært i de gamles rekker hva musikk angår. :)

Selv om jeg stort sett holder meg på 60- og 70-tallet. :)

Du må være godt oppdratt. Spilte de mye bra hjemme hos deg når du vokste opp eller?

Jeg er oppvokst med Louis Armstrong og Ella jeg og annen blues og liker fremdeles bluesmusikk.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• morsan

3

• mariaflyfly

3

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er den konserten de spilte inn dagen før i tilfelle satelittoverføringen skulle svikte, men det er bra ja!

Mye av det er artige klipp, men er man fan, så er det bra. Han er jo bare deilig når han leker seg med publikum!

5.1 og DTS vet jeg ikke hva er ;-) Lyden og bildene, ja det er Elvis, så dømmekraften min er ikke helt i vater, men det er bra til å være fra den tiden :-)

Skal sjekke den ut. Er litt lydfreak når det gjelder konserter på dvd. :)

Har man hjemmekinoanlegg så blir man det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, man blir rent flau over å være av samme kjønn som dem.....

Helt klart.

Skrevet

JA! Det er i det kostymet han er kjekkest!

Men egentlig litt merkelig i grunn at de fleste Elvis-etterlignere satser på den feite perioden hans med hvit dress m glitter. Ikke mange som etterligner den unge, kjekke Elvis, nei....

Helt riktig. Det er de hvite klærne som skal kalles kostyme. Nei, takke meg til den "mørke", kjekke og ranke Elvis.

Skrevet

Jeg er harry.

Trives enormt dårlig med nåtidenes musikk, og vi harrytassene går gjerne litt tilbake i tid når vi skal nyte musikk.

Men dansebandmusikk er mer harry. :)

I know.. -er ganske harry selv.

Hvor gammel er du? Syns å huske det ikke er så lenge siden du fyllte 30..? 1 år? eller 2?

Jeg fant igjen en gammel Whitesnake-låt som heter " I need your love so bad" Hørt den? Blir kanske klam av den også :) Må guffe opp litt når den kommer :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må være godt oppdratt. Spilte de mye bra hjemme hos deg når du vokste opp eller?

Jeg er oppvokst med Louis Armstrong og Ella jeg og annen blues og liker fremdeles bluesmusikk.

Nei, det gjorde de ikke.

Men mens lærerne mine trodde jeg skulle bli narkoman og satandyrker fordi alle mine forbilder var langhåra gærninger med seriøse rusproblemer, ble jeg oppmuntret av fadern til å høre på de som gjorde opprør - i motsetning til den populistiske massen med søppel. Selv om jeg i ettertid må innrømme at det faktisk fantes en del ok 80-talls band.

F.eks. er Depeche Mode helt i henhold og litt til!

Skrevet

Pøh. Sier du. Akkurat som om ikke du snart blir 29 du også! :)

Har fylt 29 alt. *rødme*

mil1365380270
Skrevet

Skal sjekke den ut. Er litt lydfreak når det gjelder konserter på dvd. :)

Har man hjemmekinoanlegg så blir man det.

He-he, man blir vel det! Jeg er en sånn bass-jævel, som trives best når Rammstein får glassene til å klirre i skapet. Lydfriker har null repsket for meg, og jeg blir ofte vist bort fra stereoanlegget ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I know.. -er ganske harry selv.

Hvor gammel er du? Syns å huske det ikke er så lenge siden du fyllte 30..? 1 år? eller 2?

Jeg fant igjen en gammel Whitesnake-låt som heter " I need your love so bad" Hørt den? Blir kanske klam av den også :) Må guffe opp litt når den kommer :)

Whitesnake, ja. Husker de hadde en og annen god-låt, men det ble for pusete for meg. :)

Jeg er 29. Ble det for halvannet år siden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har fylt 29 alt. *rødme*

Har du? Jeg trodde du var den barnerumpa, jeg. ;)

Skrevet

Har du? Jeg trodde du var den barnerumpa, jeg. ;)

Hvis ikke jeg har kommet ut av tellinga, så? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

He-he, man blir vel det! Jeg er en sånn bass-jævel, som trives best når Rammstein får glassene til å klirre i skapet. Lydfriker har null repsket for meg, og jeg blir ofte vist bort fra stereoanlegget ;-)

Jeg får heller ikke lov til å styre anlegget på fester. Den store masse liker ikke god musikk.

Derfor blir jeg pent bedt om å holde meg unna.

Skrevet

Jeg er harry.

Trives enormt dårlig med nåtidenes musikk, og vi harrytassene går gjerne litt tilbake i tid når vi skal nyte musikk.

Men dansebandmusikk er mer harry. :)

På Disi og Skærnes er alle harry.

Gjest elvisfan too
Skrevet

Når jeg var 14 gikk jeg rundt med Iron Maiden, WASP, Metallica og Slayer på jakka. :)

DA jeg var 14, please !

Skrevet

Fysj og æsj! Han der er da bare patetisk-

Nei, takke meg til den EKTE Elvis- HAN var deilig han (da han var ung og slank vel og merke...)

pssst! Elvis has left the building (les: Elvis har dævva).

Gjest rutangis netu
Skrevet

Nå hørtes du nesten litt bløt ut! hehe... Ellers er jeg enig i at Elvis (den tidlige Elvis) var en ualminnelig tiltrekkende og vakker mann.

Noe helt annet; nå har jeg funnet ut hva du jobber med! Det er helt sikkert deg som sitter og sjekker at reklameinnslaga på TV3 går som de skal. Her en kveld surfa du på DOL isteden, med det resultat at dere sendte en hel filmfrekvens to ganger, og da ble jeg så trøtt at jeg sovna fra slutten på filmen.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg blir litt 'horny' av å høre på Elvis selv, jeg :)

Stemmen, -og stemningen som ble på hans konserter er jo bare rå..

(trodde egentlig det var litt 'harry' å høre på Elvis)

:)

Tror Elvis går akkurat klar av harrystempelet (?).

Selv elsker jeg mange av hans sanger. DEN stemmen. 'In the Ghetto' tar jeg alltid repeat på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...