Gå til innhold

Jeg tror jeg er forelsket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror Elvis går akkurat klar av harrystempelet (?).

Selv elsker jeg mange av hans sanger. DEN stemmen. 'In the Ghetto' tar jeg alltid repeat på.

ÅÅÅhhh, ja!

Og Rags to Riches!!

Orgasme!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• morsan

3

• mariaflyfly

3

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest rutangis netu
Skrevet

DA jeg var 14, please !

Synes vi skulle slutte å henge oss opp i slike feiljeg! Er jo bare tull da!

Når en blir eldre så glemmer en slike regler. Jeg var en kløpper i tegnsettng og rettskriving for veldig lenge siden, men nå er jeg jamen usikker på både det ene og det andre.

Når/da er forøvrig en av de enkleste, hvis en bare husker regelen 'den gang da, hver gang når'.

En annen regel jeg har hatt mye glede av er 'alltid to l'er i alltid, aldri to l'er i aldri'.

*mimre*

Skrevet

Har nok ikke sansen for Elvis selv - stemmen er bra; men har problemer med musikken.

Heldigvis er det et ganske godt utvalg av gode crooner-vokalister, om man har sansen for slikt.

Vokalisten i Madrugada er nok en fyr som kunne ha gjort knallgode versjoner av sangene til Elvis, eksempelvis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har nok ikke sansen for Elvis selv - stemmen er bra; men har problemer med musikken.

Heldigvis er det et ganske godt utvalg av gode crooner-vokalister, om man har sansen for slikt.

Vokalisten i Madrugada er nok en fyr som kunne ha gjort knallgode versjoner av sangene til Elvis, eksempelvis.

Jeg har forresten ikke hørt Hawkwind ennå. Kom plutselig på det nå.

Har DC++ foran meg så det skal sjekkes ut.

Men først skal jeg på kamp! :)

Skrevet

Jeg har forresten ikke hørt Hawkwind ennå. Kom plutselig på det nå.

Har DC++ foran meg så det skal sjekkes ut.

Men først skal jeg på kamp! :)

Forsøk å lete opp følgende sanger:

Master of the universe (opprinnelig versjon - er litt over 5 minutter lang)

Night of the Hawks

Lost Johnny (med glitrende vokal av Lemmy)

Golden Void

Psychedelic warlords (disappear in smoke)

Hall of the mountain grill

Seks vidt forskjellige sanger som viser litt av spekteret gruppen har.

Skrevet

Jeg har aldri forstått at kvinner kan falle for menn som bruker mer glitter og stas enn dem selv. Har aldri vært Elvis-fan, bortsett fra "In the ghetto" som jeg syns er bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forsøk å lete opp følgende sanger:

Master of the universe (opprinnelig versjon - er litt over 5 minutter lang)

Night of the Hawks

Lost Johnny (med glitrende vokal av Lemmy)

Golden Void

Psychedelic warlords (disappear in smoke)

Hall of the mountain grill

Seks vidt forskjellige sanger som viser litt av spekteret gruppen har.

Takk.

Kan du anbefale et helt album? Foretrekker å laste ned hele album når jeg først er i gang. :)

Skrevet

Takk.

Kan du anbefale et helt album? Foretrekker å laste ned hele album når jeg først er i gang. :)

"In search of space"

"Hall of the Mountain Grill"

"Levitation"

"Utopia 1984"

"Space Bandits"

Disse albumene gir vel et godt bilde av gruppen som rockeband i sine forskjellige varianter.

Dette er album gitt ut over en periode på 20 år, og 50-60 forskjellige musikere har vært innom gruppen i løpet av disse to tiårene.

Happy hunting (ikke veldig lett å finne disse albumene).

Gjest elvisfan foo
Skrevet

Synes vi skulle slutte å henge oss opp i slike feiljeg! Er jo bare tull da!

Når en blir eldre så glemmer en slike regler. Jeg var en kløpper i tegnsettng og rettskriving for veldig lenge siden, men nå er jeg jamen usikker på både det ene og det andre.

Når/da er forøvrig en av de enkleste, hvis en bare husker regelen 'den gang da, hver gang når'.

En annen regel jeg har hatt mye glede av er 'alltid to l'er i alltid, aldri to l'er i aldri'.

*mimre*

Synes det er på sin plass med sånne påminnelser av og til, jeg. Og en som skriver såpass bra som SDD, bør ihvertfall bli minnet om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...