mariaflyfly Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Uansett hvor kort tid det har vært etter at jeg kjøpte dunken hadde jeg aldri i mlivet gått tilbake og klagd på kvaliteten til de resterende 0,4 liter av en 3 liters dunk! ;-) Du sa det jeg bare tenkte. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Da fikk du nok det som kalles billighetserstatning! hehe... Har fått det slev jeg, bare for å ha sagt det. Det er den slags erstatning de gir til kunder som er så kranglete og påståelige at de taper mer på å erstatte varen (selv om kunden helt klart ikke har rett) enn å fortsette diskusjonen. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Da fikk du nok det som kalles billighetserstatning! hehe... Har fått det slev jeg, bare for å ha sagt det. Det er den slags erstatning de gir til kunder som er så kranglete og påståelige at de taper mer på å erstatte varen (selv om kunden helt klart ikke har rett) enn å fortsette diskusjonen. Skulle selvfølgelig stå 'taper mindre'... 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Da fikk du nok det som kalles billighetserstatning! hehe... Har fått det slev jeg, bare for å ha sagt det. Det er den slags erstatning de gir til kunder som er så kranglete og påståelige at de taper mer på å erstatte varen (selv om kunden helt klart ikke har rett) enn å fortsette diskusjonen. ...taper mindre, kanskje? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Da fikk du nok det som kalles billighetserstatning! hehe... Har fått det slev jeg, bare for å ha sagt det. Det er den slags erstatning de gir til kunder som er så kranglete og påståelige at de taper mer på å erstatte varen (selv om kunden helt klart ikke har rett) enn å fortsette diskusjonen. Jamen...jeg kranglet ikke, var heller ganske ydmyk. Hadde ikke store forhåpninger om å få ny dunk. Kan nemlig være veldig påståelig og kranglete når jeg er 100% sikker på at jeg har rett :-) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jamen...jeg kranglet ikke, var heller ganske ydmyk. Hadde ikke store forhåpninger om å få ny dunk. Kan nemlig være veldig påståelig og kranglete når jeg er 100% sikker på at jeg har rett :-) Da var de nok bare servicemindede da! Stor forskjell på butikkfolk i så måte. Men en skulle være flinkere til å klage på vin. Og på grønnsaker og frukt! Grøsser ved tanken på alt jeg har kastet oppimellom åra. 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Har også opplevd at pappvin blir sur etter en ukes tid eller så, men drikker det likevel, i stedet for å gå og klage. Vin er vin, og det skal drikkes noe annet ville være alkoholmisbruk. Derimot så har min mor fått ny vin fordi hun knuste en flaske. Selv om det er min mors feil mer enn polets, at flaska knuste. Hun trengte bare ta med flasketuten (som viste at den var uåpnet), som "bevis". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.