Gå til innhold

Klage på vin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvor kort tid det har vært etter at jeg kjøpte dunken hadde jeg aldri i mlivet gått tilbake og klagd på kvaliteten til de resterende 0,4 liter av en 3 liters dunk! ;-)

Du sa det jeg bare tenkte. ;)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Da fikk du nok det som kalles billighetserstatning! hehe... Har fått det slev jeg, bare for å ha sagt det. Det er den slags erstatning de gir til kunder som er så kranglete og påståelige at de taper mer på å erstatte varen (selv om kunden helt klart ikke har rett) enn å fortsette diskusjonen.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Da fikk du nok det som kalles billighetserstatning! hehe... Har fått det slev jeg, bare for å ha sagt det. Det er den slags erstatning de gir til kunder som er så kranglete og påståelige at de taper mer på å erstatte varen (selv om kunden helt klart ikke har rett) enn å fortsette diskusjonen.

Skulle selvfølgelig stå 'taper mindre'...

Skrevet

...taper mindre, kanskje?

Skrevet

Jamen...jeg kranglet ikke, var heller ganske ydmyk. Hadde ikke store forhåpninger om å få ny dunk.

Kan nemlig være veldig påståelig og kranglete når jeg er 100% sikker på at jeg har rett :-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jamen...jeg kranglet ikke, var heller ganske ydmyk. Hadde ikke store forhåpninger om å få ny dunk.

Kan nemlig være veldig påståelig og kranglete når jeg er 100% sikker på at jeg har rett :-)

Da var de nok bare servicemindede da! Stor forskjell på butikkfolk i så måte.

Men en skulle være flinkere til å klage på vin. Og på grønnsaker og frukt! Grøsser ved tanken på alt jeg har kastet oppimellom åra.

Skrevet

Har også opplevd at pappvin blir sur etter en ukes tid eller så, men drikker det likevel, i stedet for å gå og klage. Vin er vin, og det skal drikkes ;) noe annet ville være alkoholmisbruk.

Derimot så har min mor fått ny vin fordi hun knuste en flaske. Selv om det er min mors feil mer enn polets, at flaska knuste. Hun trengte bare ta med flasketuten (som viste at den var uåpnet), som "bevis".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...