Dolores Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Når jeg prøver å komme inn på www.kvinneguiden.no får jeg denne beskjeden: "Norton Internet Security har blokkert tilgangen til dette restriksjonsbelagte området. -------------------------------------------------------------------------------- Område: http://www.kvinneguiden.no/ Blokkerte kategorier: Interaktiv/samtale Hvis du tror at dette Web-området er i feil kategori, kan du besøke Symantec Internet Security Center for å rapportere det." Det følger en link med denne beskjeden hvor jeg kan rapportere feilen, men linken leder ingen steder. Var inne på denne siden tidligere i dag, og da hadde jeg ingen problemer. Hva i alle dager har skjedd? Og hvordan ordner jeg opp i dette? 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Ja, sånn kan det gå når man slenger med leppa! 0 Siter
Dolores Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Ja, sånn kan det gå når man slenger med leppa! hehehehe! 0 Siter
org Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg kommer iallefall inn uten problemer. 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 hehehehe! *lettet over at du forsto - og lo!* ..så slapp jeg en lang utredning om at du aldri hadde oppført deg dårlig etc. :-) 0 Siter
Dolores Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 *lettet over at du forsto - og lo!* ..så slapp jeg en lang utredning om at du aldri hadde oppført deg dårlig etc. :-) Man må da se humoren i det! Syntes du var morsom, jeg, selv om jeg har mest lyst til å hive dataen ut av vinduet akkurat nå 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du har satt noen instilling på Symantec/Norton,da? Fikk du ikke opp et valg om å avblokkere (unblock)? 0 Siter
Dolores Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Du har satt noen instilling på Symantec/Norton,da? Fikk du ikke opp et valg om å avblokkere (unblock)? Nei, jeg har ikke gjort noe med Norton i det hele tatt. Og jeg aner ikke hvor jeg kan rette opp dette her når linken ikke funker... Irriterende greier. 0 Siter
Dolores Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 ...så nå er jeg glad Takk til dere som svarte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.