Gå til innhold

hva synes dere om tv-serien "Joey"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra? Har selv ikke sett noe av den

er "frustrerte fruer" også bra?

Skrevet

Frustrerte fruer er kjempebra.

Joey så jeg bare et par ganger, men den var ikke så veldig bra syns jeg. Friends derimot savner jeg litt.

Skrevet

"Joey" er ikke noe bra. Greit nok, men ikke bra.

"Frustrerte fruer" er bedre.

Skrevet

Joey er helt greit. Kan bli litt for mye Joey-effekter, men helt grei og morsom.

Skrevet

Joey er suppe på en gammel spiker. Frustrerte fruer er det vel nok av her...

*venter på smellet*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Joey var genial i Friends, men her blir det litt for mye av det gode syns jeg.

Frustrerte fruer har jeg aldri sett pga CSI går samtidig

Skrevet

Joey var genial i Friends, men her blir det litt for mye av det gode syns jeg.

Frustrerte fruer har jeg aldri sett pga CSI går samtidig

Huff csi er makaber synes jeg! Alt for mange "gory" detaljer:)

Gjest Sånn er det med den saken.
Skrevet

"Frustrerte fruer" er patetisk, "Joey" er bra.

Skrevet

Joey:

En helt middels komedie som ikke på noen måte kan måle seg med "Venner for Livet". Typisk eksempel på at de prøver å "herme" etter en suksess, eller lage en oppfølger. Som regel går det ikke så bra. Jeg følger ikke med på den (så de første episodene).

Frustrerte fruer synes jeg er en original og underholdende serie som jeg kommer til å følge med på videre på. Spennende idé og gode skuespillere. Denne liker jeg veldig godt :)

Skrevet

"Joey" har jeg bare titta såvidt på, så her kan jeg egentlig ikke uttale meg.. Den fenga ikke helt for å si det sånn.

"Frustrerte fruer" gleder jeg meg alltid til å se!

Skrevet

Joey er ikke mer enn middels. Frustrerte Fruer har jeg sett en gang, ellers ser jeg CSI da. Det må jeg ha med meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...