Gjest Bizzy30 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 ÅH, jeg er syk på 3 dagen og kjeder meg noe så innmari!Er alene hjemme også, Urk...forsøkte tilogmed å logge meg inn på Dagbladets Snakkesider bare for å finne på noe, men klarte ikke å komme inn. Er det noen her som er selskapssyke ikveld og har lyst til å småprate litt? 0 Siter
Gjest Bizzy30 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 He, nå så jeg at frustrerte fruer snart begynner. Det passer nok for meg ikveld ja:) 0 Siter
carma Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg ligger syk på dag nr. 15 i dag... slutt å klage! ;-) Neida - god bedring! Håper du slipper å ligge så lenge som meg! 0 Siter
Gjest Bizzy30 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 carma skrev (På 22.2.2005 den 20.25): Jeg ligger syk på dag nr. 15 i dag... slutt å klage! ;-) Neida - god bedring! Håper du slipper å ligge så lenge som meg! He he ok, skal ikke klage da nei:) Er du veldig syk da, hvis det er lov å spørre? Selv er jeg bare sylte forkjøla, med vondt i hodet og halsen... 0 Siter
carma Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Bizzy30 skrev (På 22.2.2005 den 20.28): He he ok, skal ikke klage da nei:) Er du veldig syk da, hvis det er lov å spørre? Selv er jeg bare sylte forkjøla, med vondt i hodet og halsen... Jeg har fått den hyggelige influensaen som er ute og flyr for tiden. Ble ganske slått ut av den, ja - jeg kan ikke huske å ha vært syk så lenge noen gang. Men så var jeg skikkelig dum og var ute en dag jeg burde holdt meg inne og det kostet meg nok 4-5 dager ekstra i senga... Men nå er jeg på bedrningens vei! Første dag uten febernedsettende i dag så nå går det bare oppover! ;-) 0 Siter
Gjest Bizzy30 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 carma skrev (På 22.2.2005 den 20.34): Jeg har fått den hyggelige influensaen som er ute og flyr for tiden. Ble ganske slått ut av den, ja - jeg kan ikke huske å ha vært syk så lenge noen gang. Men så var jeg skikkelig dum og var ute en dag jeg burde holdt meg inne og det kostet meg nok 4-5 dager ekstra i senga... Men nå er jeg på bedrningens vei! Første dag uten febernedsettende i dag så nå går det bare oppover! ;-) Huff da, god bedring ihvertfall:) 0 Siter
carma Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Bizzy30 skrev (På 22.2.2005 den 20.44): Huff da, god bedring ihvertfall:) Og samme til deg! :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 carma skrev (På 22.2.2005 den 20.34): Jeg har fått den hyggelige influensaen som er ute og flyr for tiden. Ble ganske slått ut av den, ja - jeg kan ikke huske å ha vært syk så lenge noen gang. Men så var jeg skikkelig dum og var ute en dag jeg burde holdt meg inne og det kostet meg nok 4-5 dager ekstra i senga... Men nå er jeg på bedrningens vei! Første dag uten febernedsettende i dag så nå går det bare oppover! ;-) Du er ikke alene om å ha influensa. Jeg og sønnen min har hatt influensa i 1 uke. Jeg er på bedringens vei,men sønnen har dag 8 med 40 i feber. vi er møkklei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.