Gjest Bizzy30 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 ÅH, jeg er syk på 3 dagen og kjeder meg noe så innmari!Er alene hjemme også, Urk...forsøkte tilogmed å logge meg inn på Dagbladets Snakkesider bare for å finne på noe, men klarte ikke å komme inn. Er det noen her som er selskapssyke ikveld og har lyst til å småprate litt? 0 Siter
Gjest Bizzy30 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 He, nå så jeg at frustrerte fruer snart begynner. Det passer nok for meg ikveld ja:) 0 Siter
carma Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg ligger syk på dag nr. 15 i dag... slutt å klage! ;-) Neida - god bedring! Håper du slipper å ligge så lenge som meg! 0 Siter
Gjest Bizzy30 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg ligger syk på dag nr. 15 i dag... slutt å klage! ;-) Neida - god bedring! Håper du slipper å ligge så lenge som meg! He he ok, skal ikke klage da nei:) Er du veldig syk da, hvis det er lov å spørre? Selv er jeg bare sylte forkjøla, med vondt i hodet og halsen... 0 Siter
carma Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 He he ok, skal ikke klage da nei:) Er du veldig syk da, hvis det er lov å spørre? Selv er jeg bare sylte forkjøla, med vondt i hodet og halsen... Jeg har fått den hyggelige influensaen som er ute og flyr for tiden. Ble ganske slått ut av den, ja - jeg kan ikke huske å ha vært syk så lenge noen gang. Men så var jeg skikkelig dum og var ute en dag jeg burde holdt meg inne og det kostet meg nok 4-5 dager ekstra i senga... Men nå er jeg på bedrningens vei! Første dag uten febernedsettende i dag så nå går det bare oppover! ;-) 0 Siter
Gjest Bizzy30 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har fått den hyggelige influensaen som er ute og flyr for tiden. Ble ganske slått ut av den, ja - jeg kan ikke huske å ha vært syk så lenge noen gang. Men så var jeg skikkelig dum og var ute en dag jeg burde holdt meg inne og det kostet meg nok 4-5 dager ekstra i senga... Men nå er jeg på bedrningens vei! Første dag uten febernedsettende i dag så nå går det bare oppover! ;-) Huff da, god bedring ihvertfall:) 0 Siter
carma Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Huff da, god bedring ihvertfall:) Og samme til deg! :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har fått den hyggelige influensaen som er ute og flyr for tiden. Ble ganske slått ut av den, ja - jeg kan ikke huske å ha vært syk så lenge noen gang. Men så var jeg skikkelig dum og var ute en dag jeg burde holdt meg inne og det kostet meg nok 4-5 dager ekstra i senga... Men nå er jeg på bedrningens vei! Første dag uten febernedsettende i dag så nå går det bare oppover! ;-) Du er ikke alene om å ha influensa. Jeg og sønnen min har hatt influensa i 1 uke. Jeg er på bedringens vei,men sønnen har dag 8 med 40 i feber. vi er møkklei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.