Gå til innhold

Blæh!

Anbefalte innlegg

Gjest Bizzy30
Skrevet

ÅH, jeg er syk på 3 dagen og kjeder meg noe så innmari!Er alene hjemme også, Urk...forsøkte tilogmed å logge meg inn på Dagbladets Snakkesider bare for å finne på noe, men klarte ikke å komme inn. Er det noen her som er selskapssyke ikveld og har lyst til å småprate litt?

Gjest Bizzy30
Skrevet

He, nå så jeg at frustrerte fruer snart begynner. Det passer nok for meg ikveld ja:)

Skrevet

Jeg ligger syk på dag nr. 15 i dag... slutt å klage!

;-)

Neida - god bedring! Håper du slipper å ligge så lenge som meg!

Gjest Bizzy30
Skrevet

Jeg ligger syk på dag nr. 15 i dag... slutt å klage!

;-)

Neida - god bedring! Håper du slipper å ligge så lenge som meg!

He he ok, skal ikke klage da nei:) Er du veldig syk da, hvis det er lov å spørre? Selv er jeg bare sylte forkjøla, med vondt i hodet og halsen...

Skrevet

He he ok, skal ikke klage da nei:) Er du veldig syk da, hvis det er lov å spørre? Selv er jeg bare sylte forkjøla, med vondt i hodet og halsen...

Jeg har fått den hyggelige influensaen som er ute og flyr for tiden. Ble ganske slått ut av den, ja - jeg kan ikke huske å ha vært syk så lenge noen gang. Men så var jeg skikkelig dum og var ute en dag jeg burde holdt meg inne og det kostet meg nok 4-5 dager ekstra i senga...

Men nå er jeg på bedrningens vei! Første dag uten febernedsettende i dag så nå går det bare oppover! ;-)

Gjest Bizzy30
Skrevet

Jeg har fått den hyggelige influensaen som er ute og flyr for tiden. Ble ganske slått ut av den, ja - jeg kan ikke huske å ha vært syk så lenge noen gang. Men så var jeg skikkelig dum og var ute en dag jeg burde holdt meg inne og det kostet meg nok 4-5 dager ekstra i senga...

Men nå er jeg på bedrningens vei! Første dag uten febernedsettende i dag så nå går det bare oppover! ;-)

Huff da, god bedring ihvertfall:)

Skrevet

Du er ikke alene om å ha influensa.

Jeg og sønnen min har hatt influensa i 1 uke.

Jeg er på bedringens vei,men sønnen har dag 8 med 40 i feber.

vi er møkklei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...