Gjest bebba Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hvordan kan jeg finne ut hvor mange er registrert på samme adresse i tlf. katalogen. Ble inspirert av en tråd her under. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 det der lurer jeg på også. Kan du søke på telefonnummeret og se om det er flere som kommer opp? ellers så er det vel slik at ikke hele familien eller et par er registrert i telefonkatalogen av økonomiske grunner. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du kan søke på telefonnummer, og du kan søke på en spesifikk adresse. Da kommer alle navn og forskjellige telefonnumre som er registrert på adressen opp. Men av og til er jo ikke alle mennesker i en husstand registrert på noen telefon. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du kan søke på telefonnummer, og du kan søke på en spesifikk adresse. Da kommer alle navn og forskjellige telefonnumre som er registrert på adressen opp. Men av og til er jo ikke alle mennesker i en husstand registrert på noen telefon. Hvordan søker jeg på en spesifikk adresse? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hvordan søker jeg på en spesifikk adresse? Gå på "avansert søk", og tast inn gateadresse og poststed. Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke noen treff når jeg bruker postnummer, men gateadr og poststed fungerer fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.