Gjest låntakeren Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har lett i hele dag etter selvangivelsen 2003 som jeg skulle fakse til banken i morgen. Noen spøkelser må ha kommet og spist den opp. Hva gjør jeg? Sender lønnsslippene for selvangivelsen 2004, eller må jeg ringe skattmann og be ham sende selvangivelsen til banken? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du kan vel be ligningskontoret om en ligningsattest. 0 Siter
Gjest låntakeren Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du kan vel be ligningskontoret om en ligningsattest. Trenger jeg det for banken? Kan jeg i så fall ringe ligningskontoret i morgen og be dem fakse det til banken. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Du kan vel be ligningskontoret om en ligningsattest. likningsattesten viser bare likningstallene (formue og alminnelig inntekt). De tallene får banken direkte fra likningskontoret om de ønsker det, så det må være noe annet i selvangivelsen banken er ute etter. 0 Siter
Nikki Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ring likningskontoret. De kan sende en utskrift av selvangivelsen din rett til banken. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 likningsattesten viser bare likningstallene (formue og alminnelig inntekt). De tallene får banken direkte fra likningskontoret om de ønsker det, så det må være noe annet i selvangivelsen banken er ute etter. Likningsattesten viser da gjeld også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.