Gå til innhold

cm rundt låret for å regnes for slank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo styre unna alle diskusjoner med ord som slank, tynn, vekt osv. da :-)

Jeg gjør som regel det da, et lite unntak i dag, men jeg må si at jeg synes folk overfokuserer på hvordan andre ser ut.

Og på et nettsted er det jo helt likegyldig hvordan folk ser ut. I grunnen synes jeg det er helt likgyldig i RL også.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• Gemini

4

• morsan

3

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest baremei
Skrevet

mellom 50 og 55 et sted vil jeg anta. Men da er du skikkelig slank altså!

Jeg er 50 cm med bukse på, og synes ikke jeg har spes. slanke lår, men..

Gjest baremei
Skrevet

Kan vi ikke heller måle overarmen? Jeg er 32 cm rundt muskelen og jeg er regnet for å være slank :o)

Oi, du må ha store muskler du da. Jeg ble nysgjerrig og måtte måle. Og jeg er bare 23 cm rundt overarmen. Men jobber med saken da:O) Skal bli noen ekstra armhevinger i kveld, hehe.

Skrevet

Oi, du må ha store muskler du da. Jeg ble nysgjerrig og måtte måle. Og jeg er bare 23 cm rundt overarmen. Men jobber med saken da:O) Skal bli noen ekstra armhevinger i kveld, hehe.

LOL, jeg synes de er for store jeg da. Men ikke mye å gjøre med det.

Gjest bedre og bedre dag for dag
Skrevet

Jeg blir helt matt over hvor fokusert folk er over vekta.

For mange er vekta et stort problem og en evig kamp. Det hadde vært fint om det ikke var slik.

Skrevet

For mange er vekta et stort problem og en evig kamp. Det hadde vært fint om det ikke var slik.

Jeg har fightet hele livet jeg med å legge på meg. Drukket fløte, laget havregrøt på fløte, proppet meg med mat så jeg ble kvalm.

Osteoporose har jeg også fått enda jeg spiser hormoner og har spist kalk.

Nå blåser jeg i det. Jeg kan ikke bruke resten av livet på å gremme meg over at folk synes jeg er for tynn.

Gjest baremei
Skrevet

LOL, jeg synes de er for store jeg da. Men ikke mye å gjøre med det.

Jeg har alltid synes jeg har litt tynne armer, så du kunne delt litt med meg, vettu. Det hadde vært greit,eller hva? Om vi bare kunne bytte til oss/gi bort litt fett her og litt muskel der=)

Skrevet

Jeg har alltid synes jeg har litt tynne armer, så du kunne delt litt med meg, vettu. Det hadde vært greit,eller hva? Om vi bare kunne bytte til oss/gi bort litt fett her og litt muskel der=)

Bare hvis jeg får litt rumpe og lår av deg ;o)

Gjest bedre og bedre dag for dag
Skrevet

Jeg har fightet hele livet jeg med å legge på meg. Drukket fløte, laget havregrøt på fløte, proppet meg med mat så jeg ble kvalm.

Osteoporose har jeg også fått enda jeg spiser hormoner og har spist kalk.

Nå blåser jeg i det. Jeg kan ikke bruke resten av livet på å gremme meg over at folk synes jeg er for tynn.

Så fint at du har klart å slappe av i forhold til vekta, da. :) Jeg er ikke helt der. :(

Gjest baremei
Skrevet

Bare hvis jeg får litt rumpe og lår av deg ;o)

Med glede! Hehehe:D

Skrevet

Så fint at du har klart å slappe av i forhold til vekta, da. :) Jeg er ikke helt der. :(

Nok er nok, jeg orker ikke mer. Men det kan hende at jeg stresser med det igjen hvis jeg kommer under 50 kg.

Skrevet

Jeg gjør som regel det da, et lite unntak i dag, men jeg må si at jeg synes folk overfokuserer på hvordan andre ser ut.

Og på et nettsted er det jo helt likegyldig hvordan folk ser ut. I grunnen synes jeg det er helt likgyldig i RL også.

Ja, ikke sant? :-)

Jeg har i alle fall større og viktigere ting å tenke på for tida enn vekta... Selv om jeg av helsemessige årsaker prøver å gjøre noe med den også, men det er ikke første-pri for å si det sånn...

Folk aner ikke hvor bra de har det når de ikke har reelle helse-bekymringer...

Skrevet

Ja, ikke sant? :-)

Jeg har i alle fall større og viktigere ting å tenke på for tida enn vekta... Selv om jeg av helsemessige årsaker prøver å gjøre noe med den også, men det er ikke første-pri for å si det sånn...

Folk aner ikke hvor bra de har det når de ikke har reelle helse-bekymringer...

Nei, hvis det bare hadde vært cm rundt låret eller overarmen som telte, hadde det vært innmari greit.

Er du på tenker'n enda?

Skrevet

Nei, hvis det bare hadde vært cm rundt låret eller overarmen som telte, hadde det vært innmari greit.

Er du på tenker'n enda?

Ja, er litt å gruble på, tenke gjennom... Ikke at jeg har hastverk, men når det evt. blir aktuelt er det ikke tid til å tenke så mye, man må ha tenkt gjennom det meste på forhånd... Jeg vet nok hva jeg vil gjøre - fornuftsmessig. Men det er jo følelser involvert i en slik sak også.

Skrevet

Ja, er litt å gruble på, tenke gjennom... Ikke at jeg har hastverk, men når det evt. blir aktuelt er det ikke tid til å tenke så mye, man må ha tenkt gjennom det meste på forhånd... Jeg vet nok hva jeg vil gjøre - fornuftsmessig. Men det er jo følelser involvert i en slik sak også.

Det er nok slik at hue og hjertet ikke alltid er enige. Dessverre.

Skrevet

Det er nok slik at hue og hjertet ikke alltid er enige. Dessverre.

Nei, men fornuften vil nok vinne. Har kontakt med ei i Danmark som står midt oppe i det med begge bena. Hun vil også tenke i samme bane om det blir flere der. Det blir for tungt... Men tror vi går mer privat om vi skal gå i videre detaljer...

Skrevet

Nei, men fornuften vil nok vinne. Har kontakt med ei i Danmark som står midt oppe i det med begge bena. Hun vil også tenke i samme bane om det blir flere der. Det blir for tungt... Men tror vi går mer privat om vi skal gå i videre detaljer...

Men jeg forsto meldinga jeg :o)

Vi tar det en annen gang.

Skrevet

aner ikke - men jeg var slank da jeg var 52 cm.... nå er jeg nok 72 eller noe sånt.

Dette er da uhorvelig idiotisk! Det eneste som virker fornuftig på meg er å stille seg opp foran et speil å se selv. Hvorfor i alle dager trenger man mål på noe slikt? Muskler eller fett, grov benbygning eller smal.... Det er mange hensyn å ta.

Skrevet

Dette er da uhorvelig idiotisk! Det eneste som virker fornuftig på meg er å stille seg opp foran et speil å se selv. Hvorfor i alle dager trenger man mål på noe slikt? Muskler eller fett, grov benbygning eller smal.... Det er mange hensyn å ta.

Jeg målte meg fordi jeg gikk på Grethe Roede - for mange år siden - og lårene var et av de punktene man skulle måle. Det er nemlig slik at man kan gå ned i cm fordi man bygger muskler i stedet for fett, -men man behøver ikke gå ned i vekt - Så det er faktisk "sunnerere" å måle seg, enn å veie seg,...ellers blåser jeg i hva du syns egentlig :)

Skrevet

Bare vi ikke skal måle bredden så.

Eller størrelsen på øra?

HJELP!!!!

*S*

Forresten så var det bikkja som slo bestefar - ikke omvendt! *ha ha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...