Gå til innhold

Gå på kafe alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, skal snart hjem og fortsette ryddeprossessen. ;)

Uff....

Her ser det ikke ut, oppvask som velter utover benken, oppvaskmaskinen er rein men ikke tømt, alt nyvasket ligger i en haug på badet, masse søppelposer utover gulvet. Jeg orker snart ikke å se på det mer og overveier å gå og legge meg. Det er ryddig på soverommet og jeg har kjøpt Deer Hunter og ukeblad.

Skrevet

Ja jeg gjør det ofte. Spiste frokost på en kafe i dag og leste aviser. Kan godt spise på en restaurant alene også, ta meg en utepils og gå på kino. Koser meg ofte i eget selskap, og like ofte i andres. Nå har jeg vært på universitetet i hele dag, og kjøpte en god ost og druer og ukeblad og skal kose meg her hjemme. I morgen skal jeg ta meg fri og vandre rundt i sentrum, titte i butikker og sitte på kafeer. Helt alene........åh det skal bli godt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, men da må jeg ha med meg en avis. Hender jeg gjør det, men oftere før jeg fikk minstemor.

Vi er kafemennesker både jeg og mannen min, så oftes drar vi sammen med lillemor. De største barna har så mye annet å finne på i helgene.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

seff., trenger ikke avis heller.

men ikke lør kveld og sånn, da ville jeg følt meg ensom.

Skrevet

Ja, det hender rett som det er når jeg er ute på shopping uten mann og barn på slep. Pleier å unne meg en kaffe latte eller noe i den duren på en koselig kaffebar midt i shoppingen.

Gjest baremei
Skrevet

Ja, det skjer iblant ja. Har da oftest med en avis, som jeg kan late som jeg leser, mens jeg egentlig sitter å spionerer på alle som går forbi, hehe:)

Skrevet

Ja, det hender. Kjempedeilig, skulle gjort det mye oftere!

Skrevet

Ja, er jo noen ganger i byen alene for å handle. Hvis jeg blir sulten da, frister det gjerne med en matbit på kafe.

Tar gjerne og kjøper en avis, da.

Skrevet

Ja, som regel når jeg er på handletur til nabokommunene. Går ikke på restaurant alene.

Skrevet

Ja, det gjør jeg av og til. Synes det er artig å sitte og betrakte folk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har hendt. Hvis jeg f.eks. er og shopper klær kjøper jeg meg ofte en avis, og setter med på en kafè og leser den, mens jeg nyter en kaffe eller en øl.

Hvis jeg ikke har dette å se fram til orker jeg ofte ikke å shoppe.

Har også ved et par anledninger hvor jeg har kjedet meg ingen har hatt lyst på øl, tatt en tur til hovedstaden, satt meg på en pub helt viggo, og drukket øl.

Den slags er også trivsel i ny og ne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...