mil1365380270 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Ikke svar når hun roper etter deg, da lærer du henne at det virker (omtrent som med bikkjer og unger). Dessuten kommer det sikkert til å irritere henne noe grasalt om du bare går. La henne skrike til krampa tar henne, det er hun som driter seg ut. Kos deg med at hun koker innvendig, når hun roper og du bare går :-) Du har nok rett i at hun utnytter at du lar det gå inn på deg. De hun ikke plager har hun nok enten fått klar beskjed fra, eller hun har aldri turt. Kjenner du ingen av de andre naboene, da? Hun kan umulig være særlig populær. Tenk deg hvordan det dyret der fungerer sammen med barnevogner i gangen, unger som skriker og sandete støvler ;-) Lettere å gi blaffen i kjipe mennesker, hvis du vet de andre er enige med deg :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hjelper jo ikke når dama omtrent kommer opp i ansiktet på hun som skriver her om problemet... Akutt døv og blind, men allikevel helt uten problem med å orientere seg...? :-) Som akutt-ny-døv er du sannsynligvis en særdeles dårlig munnavleser og det akutte tapet av hørselssansen gjør at orienteringsevnen ikke er helt god, eller? ;o) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Nå kom jeg på en ting til, hvis du føler deg litt tøff en dag :-) Du sier hun drikker, ikke sant? Når hun snakker til deg i gangen, gjør du en grimase og trekker skjerfet opp over nesen. Så sier du at det lukter fryktelig alkohol i gangen og løper ut. Da tenker jeg hun kryper tilbake til barskapet sitt og blir litt mer redd for å snakke med deg ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Sikkert lurt å ha en fast sang slik at kjerringa skjønner at dette er "nå-gidder-jeg-ikke-å-høre-på-deg-sangen"! ;-) Og så bør det være en met futt og fart i - en gladsang. ;-) Den klassiske *la-la-la-la* med fingrene i ørene burde gi et hint :-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har ikke lest alle svarene under siden det var en del. Men min tilnærming ville vært: Unnskyld meg "fru Hansen". Men den måten du snakker til meg på nå, vet du ikke går an. Du må snakke til meg på en skikkelig måte- så skal jeg høre på deg. Så- ville jeg tilbudt meg å vaske trappen på hennes uker også. Ikke fordi jeg måtte, ikke fordi jeg skal eller fordi jeg var den eneste som skitnet til, men rett og slett fordi hun har et problem og sikkert ikke noe ok liv selv, og på denne måten hjalp man henne litt og hun fikk mindre å klage over. Hva angår oppfylling av søppeldunker ville jeg igjen sagt at hun måtte snakke til meg på en skikkelig måte, og så svart at jammen meg du- det blir så fort søppel nå til dags,men sånn er det dessverre. Hu dama her har det ikke bra, og syns derfor ikke det er noen grunn til at du skal ha det heller. I tillegg finnes det nok en bitteliten redd og flau fru Hansen inni der et sted, men hun er kanskje død? 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Den klassiske *la-la-la-la* med fingrene i ørene burde gi et hint :-) *S* 0 Siter
Gjest Sandnesjenta Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg tror ikke hun kommer til å forandre seg, Hun blir allerede provosert av at du ikke svarer. Enkelte mennesker nyter dessverre å mobbe mennesker av den forsiktige typen. Hvis du har råd, kjøp eller lån en diktafon. Ha denne med deg fast overalt. Sett denne på opptak når hun begynner sjikaneringen sin så samler du opp sterke bevis til en skriftlig klage til styret i borettsslaget. Sjikanering kan også politianmeldes. Jeg ville handlet nå før hun også tar fra deg nattesøvnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.