Gå til innhold

Alternativ behandling av caput nekrose

Anbefalte innlegg

Mari om Ingeborg

Min datter på snart seks fikk hoften ut av ledd for to år siden. Ble ikke sett på røntegenundersøkelse, og var derfor ubeh. i tre døgn. Etter seks mnd. viste røntegenbildet at hoftehodet var forflatet. Behandling med sprikeskinne begynte. Hoftehodet er nå helt borte, og vi har fått beskjed om at hun skal opereres. Vi har tidligere fått beskjed om at denne operajonen er et stort inngrep og siste utvei. Min mor hadde hørt deg uttale noe om alternativ behandling av hofteleddslitasje på radio. Vi vil gjerne vite mer om dette.Mari om Ingeborg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175386-alternativ-behandling-av-caput-nekrose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Det var i programmet "Sølvsuper" jeg fortalte om en merkelig opplevelse fra Kina i 1991 der jeg besøkte et sykehus hvor de behandlet caput nekrose med en spesiell form for akupunktur. Ut fra røntgenbildene og hva pasientene fortalte fikk leddet tilbake en tilsynelatende normal funksjon uten jeg kan forklare dette ut fra min kunnskap til fysiologien. Jeg har funnet et bilde av lederen for avdelingen som ble presentert som professor Wang, men jeg finner ikke bildet av sykehusets inngang der navnet sto på kinesisk. Kan derfor dessverre ikke rekonstruere navnet på selve sykehuset og kan heller ikke svare på om dette gjøres flere steder i Kina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...