Gå til innhold

Er så arbeidssky nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ekstremt arbeidssky for tiden.

Den siste uka har jobb stort sett blitt fortrengt til fordel for aviser, DOL, moromailer, trening - ja, til og med husarbeid!

Har ingenting som haster, og da er det liksom ikke mulig å få gjort noe, selv om jeg vet at det ender med sprengjobbing og sene kvelder i neste uke.

*urk*

Og nå er det snart fredagsettermiddag...og da kan man jo ikke jobbe! ;o)

Skrevet

Ja, jeg svarer på dette innlegget også, hvilket bekrefter at du ikke er alene om å ha det sånn for tiden! *he he*

Skrevet

Ja, jeg svarer på dette innlegget også, hvilket bekrefter at du ikke er alene om å ha det sånn for tiden! *he he*

Unnasluntrere på alle fora, foren eder!

;oD

Gjest Arbeidsledig
Skrevet

*melder meg inn i klubben*

Har fått oppsigelsen min på jobben grunnet nedskjæringer. Nedskjeringene er grunnet lagvarig nedgang i bransjen. Så det er ikke slik at jeg har hatt mye å gjøre i det siste.

Men en, slitt skremmende tanke har slått meg: Hva nå, når jeg har blitt DOL avhengig igjen. Hvordan skal det gå når jeg får meg ny jobb??

Sist gang (og første og eneste gang) jeg var DOL avhengig var fordi jeg var gravid og på gravide forum, men når babyen kom var det nok av andre ting å drive med så det gikk over av seg selv og helt uten abstinenser, men hva nå...

Skrevet

Unnasluntrere på alle fora, foren eder!

;oD

*he he*

Som Solan Gundersen sa det: "Arbeidslyst kom til meg, her skal du motstand finne!"

Skrevet

Jada. Nå sitter jeg her også. Skal lage meg en kaffe, og SÅ skal det skje ting her.

Kanskje.

Gjest skal på jobb straks
Skrevet

Jeg har det også slik. Trives ikke på jobb etter omorganisering.

Skrevet

hehe... sånn er jeg og. baby på hjernen jeg! Men har pakket hele kontoret i dag da.. skal flytte til en annen etg. så er litt fornøyd, men har en eldgammel protokoll liggende klar på pulten til å skrives nå, men får bare ikke ut fingeren.. hadde glemt hele greia. Ups... !

Skrevet

*melder meg inn i klubben*

Har fått oppsigelsen min på jobben grunnet nedskjæringer. Nedskjeringene er grunnet lagvarig nedgang i bransjen. Så det er ikke slik at jeg har hatt mye å gjøre i det siste.

Men en, slitt skremmende tanke har slått meg: Hva nå, når jeg har blitt DOL avhengig igjen. Hvordan skal det gå når jeg får meg ny jobb??

Sist gang (og første og eneste gang) jeg var DOL avhengig var fordi jeg var gravid og på gravide forum, men når babyen kom var det nok av andre ting å drive med så det gikk over av seg selv og helt uten abstinenser, men hva nå...

Kjipt med nedskjæringer, har vært der selv. Men for meg løste det seg til det beste - så jeg håper det gjør det for deg også!

For meg går dol-ingen i perioder. Har jeg annet å holde på med, klarer jeg meg fint uten en stund. Men jaggu er det moro å være her... ;o)

Skrevet

Jada. Nå sitter jeg her også. Skal lage meg en kaffe, og SÅ skal det skje ting her.

Kanskje.

Jeg er snart til bunns i kaffekoppen.

Etter det skal jeg vaske gulvet.

Så skal jeg lage pizza.

;o)

Skrevet

Jeg har det også slik. Trives ikke på jobb etter omorganisering.

Huff da. Kjipt med en jobb man ikke trives med.

Jeg elsker egentlig jobben min, men noen ganger må jeg allikevel bare sluntre unna...

;o)

Skrevet

hehe... sånn er jeg og. baby på hjernen jeg! Men har pakket hele kontoret i dag da.. skal flytte til en annen etg. så er litt fornøyd, men har en eldgammel protokoll liggende klar på pulten til å skrives nå, men får bare ikke ut fingeren.. hadde glemt hele greia. Ups... !

Sånne pakke- og ryddeting er supre å holde på med når man egentlig ikke vil jobbe, da. Du kan med andre ord ta helg med god samvittighet! ;o)

Skrevet

Jeg er snart til bunns i kaffekoppen.

Etter det skal jeg vaske gulvet.

Så skal jeg lage pizza.

;o)

Har akk. vært i Hollywood, jeg, "celebrity news" på imbd.

Har enda ikke laga kaffe, men spist en halv pose nøttekjerner *mett*.

Dermed blir middagen litt utsatt.

Men jeg skal jo ha kaffe, likevel.

-Og sånn går no dagan!

Gjest skal på jobb straks
Skrevet

Huff da. Kjipt med en jobb man ikke trives med.

Jeg elsker egentlig jobben min, men noen ganger må jeg allikevel bare sluntre unna...

;o)

Ja, før gledet jeg meg til å gå på jobb. Nå er det et ork... Og det hjelper ikke at det er utrolig travelt (sykehjem).

Skrevet

Ja, før gledet jeg meg til å gå på jobb. Nå er det et ork... Og det hjelper ikke at det er utrolig travelt (sykehjem).

Har du vurdert å se deg om etter en annen jobb? Er det muligheter for det?

Det er så utrolig nedbrytende når man ikke trives med hverdagen.

Gjest skal snart på jobb
Skrevet

Har du vurdert å se deg om etter en annen jobb? Er det muligheter for det?

Det er så utrolig nedbrytende når man ikke trives med hverdagen.

Ja, men jeg har ikke funnet noe enda. Jobber deltid, da jeg har små barn. Og da blir det helger og kvelder... Hadde vært god å ha helgene fri!

Skrevet

Ja, men jeg har ikke funnet noe enda. Jobber deltid, da jeg har små barn. Og da blir det helger og kvelder... Hadde vært god å ha helgene fri!

Lykke til - håper du finner en god jobb! ;o)

Skrevet

...vasker det, altså.

*letter på rompa*

-Ta mitt også da, siden du er så godt i gang ;>

*lat*

Skrevet

Uff, kjenner meg igjen...

Har en oppgave som skal leveres på mandag, men jeg får ikke begynt! Dol er mer interessant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...