Gå til innhold

Hvem tog?

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ka slags tog?

Hæ, kordan tåg, når gjekk det? ;)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Spirello

4

• flisa

3

• Elbereth

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

og "på låven bor det masse muser"! ;-)

Søtt på en som er 3 år - ikke så søtt når man er f.eks. 30! *S*

A propos tog: Den gang Siri Kalvig pleide å melde været på skjermen, snakket hun av og til om lokal tåke.

I mine ører hørtes det alltid ut som "lokaltoget", og et lite sekund stusset jeg hver gang over hva dette lokaltoget hadde med været å gjøre.

Skrevet

A propos tog: Den gang Siri Kalvig pleide å melde været på skjermen, snakket hun av og til om lokal tåke.

I mine ører hørtes det alltid ut som "lokaltoget", og et lite sekund stusset jeg hver gang over hva dette lokaltoget hadde med været å gjøre.

*fnis*

Da "lys og varme" kom ut for over 20 år siden, lurte jeg på hvorfor man skulle svi fuglene....

"og føgglan ska vis vei..."

*litt flaut*

Skrevet

ha ha ha. En av mange grunner til at jeg aldri falt for Hotel Cæsar. Replikker som Jeg elsker jo han/ jeg liker jo hun da. Grusomt. Men veldig morsomt. Huff- der startet jeg en setning med "men", men det blåser jeg i.

Er lov å starte setninger med "men, såfremt det er en komplett setning! ;-)

Eks

"Men da natten kom, sovnet hun søtt i sengen sin!

Skrevet

*fnis*

Da "lys og varme" kom ut for over 20 år siden, lurte jeg på hvorfor man skulle svi fuglene....

"og føgglan ska vis vei..."

*litt flaut*

SAMME HER og jeg er attpåtil trønder! hehe

Skrevet

Nei nei nei.. *rister på hodet med strenge bryn* Det er ikke deilig å si, og i hvert fall ikke å høre på! Ikke si det da flisa.. Da blir jeg skuffet over deg. Du som er så klok ellers?

; )

Jeg sier som regel "hvem tog" ..... *dukker*

Skrevet

SAMME HER og jeg er attpåtil trønder! hehe

Ditto!! (Gjør det bare enda mer flaut egentlig, men nå har jeg blitt så gammel at jeg blåsssser i det!! *S*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...