Gå til innhold

Lettvint middag ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt umulig å vaske opp. Rekker knapt opp til oppvaskkummen. Så møkka blir stående der til noen kommer og vasker opp.

Du må få deg en sånn sak som kan heves og senkes, evt som man kan stå i. Har du sett de?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• ariadne

7

• Gemini

4

• morsan

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har "spørsmål-knappen" satt seg fast hos deg, eller ville du bare ha mest mulig oppmerksomet mot innlegget ditt? hehe..

Det var for oppmerksomheten da. Slik at alle skjønner at jeg spør :o)

Skrevet

Snurring og kneip!

Usj, det hørtes ikke godt ut. Nesten like ille som spagetti a la Capri :o(

Skrevet

Du er jo på nettet, da har du alle telefonnr du trenger på gule sider.

De stedene som har hjemmeside / infoside har link til dette på gule sider.

Eller du kan ringe til en av de store, det er litt dyrere enn de små lokale, men de har hjemmesider med meny, og leverer raskt på døren:

som feks

www.spice.no

Men jeg er lat i dag og vil ikke gjøre noen ting :o(

Det er feil dag å begynne å leite etter noe billig på nettet.

Ja, jeg er sur i dag.

Skrevet

Speilegg? Hamburger? Du hadde ikke stekeovn sa du? Hmm... Pølser? Nudlesuppe? Pasta med ost og ketchup. Pastapose (fra f.eks. toro, maggi eller first price. Selv liker jeg best First Pirce sin med ostesaus). Annen posemat, supper... eller blir det for mye oppvask? Er jo bare én gryte som trengs (samt noe å røre med, en skål og en skje)

Jeg liker også first price sin pastapose med ostesaus. Spiste den i forigårs :o)

Skrevet

Du må få deg en sånn sak som kan heves og senkes, evt som man kan stå i. Har du sett de?

Jada, men de er så store at jeg har ikke plass.

Men nå blir det nytt bad før påske og nytt kjøkken etterpå håper jeg.

Da skal du få komme hit på den middagen jeg har lovet.

Skrevet

Makaroni med ost.

Det lever jeg på når jeg ikke gidder lage skikkelig mat.

Evnt en pizza fra Peppes eller Dolly Dimple`s levert på døra.

Dumt spm sikkert, men hvordan lager dere makaroni med ost? bare koker opp makaroni og har i revet ost? Eller lager dere ostesaus av melk mel og ost + krydder/kyllingbuljong?

Nysgjerrig :)

Skrevet

Omelett med alt hva kjøleskapet kan frambringe?

Det ble tre koteletter og en pose med surkål :o)

Gjest baremei
Skrevet

Ok, har jeg forstått saken rett:

Du vil ha middag, men vil ikke bruke gryte, steikeovn har du ikke, ikke orker du å gå på butikken eller på restaurant, ei heller orker du å ringe for å få mat brakt på døra. Og brød har du ikke i hus.

Sult ihjel...Ingen middager er _så_lettvinte at de kommer flygende av seg selv, fiks ferdige, dessverre...=)

Gjest baremei
Skrevet

Oki, det var da bra du fikk deg mat til slutt da..Men hvordan klarte du å steike de kotelettene? I håndflaten?

Skrevet

Ok, har jeg forstått saken rett:

Du vil ha middag, men vil ikke bruke gryte, steikeovn har du ikke, ikke orker du å gå på butikken eller på restaurant, ei heller orker du å ringe for å få mat brakt på døra. Og brød har du ikke i hus.

Sult ihjel...Ingen middager er _så_lettvinte at de kommer flygende av seg selv, fiks ferdige, dessverre...=)

Du har helt rett, det er akkurat en slik middag jeg vil ha.:o)

Det ble forresten 3 koteletter og surkål.

Skrevet

Oki, det var da bra du fikk deg mat til slutt da..Men hvordan klarte du å steike de kotelettene? I håndflaten?

Jeg har kokeplate da og stekepanne.

Veldig kjapp middag og så er jeg veldig glad i koteletter da.

Gjest Shira12
Skrevet

Dumt spm sikkert, men hvordan lager dere makaroni med ost? bare koker opp makaroni og har i revet ost? Eller lager dere ostesaus av melk mel og ost + krydder/kyllingbuljong?

Nysgjerrig :)

Vanligvis lager bare med kokt makaroni med masse smeltet ost på.

Skal jeg gjøre meg litt mer flid, lager jeg med en ostesaus (hvit ost med maaaasse ost i).

Så er det smak og behag hva krydder en liker, jeg bruker bare salt, evnt litt pepper i sausen.

Skrevet

Godt jobba! Bra du fikk litt i magen. :)

Skrevet

Godt jobba! Bra du fikk litt i magen. :)

Det var mer jobb med planlegginga enn matlagingen :o)

Skrevet

Det var mer jobb med planlegginga enn matlagingen :o)

He, he, jeg vet hvordan det er.

Jeg har vasket klær for hånd i dag! Kan ikke huske sist. Disse moderne klærne til datteren har farger som ikke kan vaskes sammen. 11 kroner per vask i fellesvaskeriet tar knekken på meg. Har spart hvertfall 100.- kroner i ettermiddag!

(Barnet ligger full av feber og slumrer på senga i stua, og jeg kjedet meg...)

Skrevet

He, he, jeg vet hvordan det er.

Jeg har vasket klær for hånd i dag! Kan ikke huske sist. Disse moderne klærne til datteren har farger som ikke kan vaskes sammen. 11 kroner per vask i fellesvaskeriet tar knekken på meg. Har spart hvertfall 100.- kroner i ettermiddag!

(Barnet ligger full av feber og slumrer på senga i stua, og jeg kjedet meg...)

Du har vært kjempeflink.

Som du sikkert har skjønt, kjeder jeg meg i dag også. Jeg er rastløs og vet ikke hva jeg vil...

Og da får jeg ikke gjort noenting.

Skrevet

Du har vært kjempeflink.

Som du sikkert har skjønt, kjeder jeg meg i dag også. Jeg er rastløs og vet ikke hva jeg vil...

Og da får jeg ikke gjort noenting.

Takk, takk! :)

Ja, jeg vet hvordan det er, man blir bare sittende og tvære, med en irritasjonsklump i magen. Ugh, det er fælt.

Noen du kan ringe og skravle med? Eller er du der hvor alle stort sett er tullinger som man ikke gidder prate med? ;D

Skrevet

Takk, takk! :)

Ja, jeg vet hvordan det er, man blir bare sittende og tvære, med en irritasjonsklump i magen. Ugh, det er fælt.

Noen du kan ringe og skravle med? Eller er du der hvor alle stort sett er tullinger som man ikke gidder prate med? ;D

Jeg er der hvor ingen andre er hjemme fordi de skal ut og jeg gidder ikke å høre om alt de skal gjøre i kveld. *sur*

*grinete*

*alle andre er dumme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...