Gå til innhold

Lettvint middag ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er der hvor ingen andre er hjemme fordi de skal ut og jeg gidder ikke å høre om alt de skal gjøre i kveld. *sur*

*grinete*

*alle andre er dumme*

I håp om at du blir i bedre humør...

Jeg ligger her med influensa på 4 dagen og kjeder dritten av meg, huset ser helt jævlig ut, men jeg kommer meg ikke ut av sengen.. godt jeg har laptop ;)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• ariadne

7

• Gemini

4

• morsan

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er der hvor ingen andre er hjemme fordi de skal ut og jeg gidder ikke å høre om alt de skal gjøre i kveld. *sur*

*grinete*

*alle andre er dumme*

Uff, kjipt! De jeg kjenner også. Jeg skulle egentlig være med, for barnet skulle på tur, men med 39.2 i feber er det best å holde henne hjemme. Nå vil hun se Idol. :( Heh.

Håper du klarer å lure deg selv av kjedsomhets-sporet.

Skrevet

I håp om at du blir i bedre humør...

Jeg ligger her med influensa på 4 dagen og kjeder dritten av meg, huset ser helt jævlig ut, men jeg kommer meg ikke ut av sengen.. godt jeg har laptop ;)

Huset mitt er ryddig *s*

Det hadde vært mye verre om det var rotete, da hadde jeg vært enda mer rastløs :o)

Skrevet

Uff, kjipt! De jeg kjenner også. Jeg skulle egentlig være med, for barnet skulle på tur, men med 39.2 i feber er det best å holde henne hjemme. Nå vil hun se Idol. :( Heh.

Håper du klarer å lure deg selv av kjedsomhets-sporet.

Jeg har til og med barnefri. Men jeg har hatt masse fri i det siste så det er ikke så viktig. Jeg har og på Idol :o)

Egentlig burde jeg lagt meg nedpå senga men da sovner jeg bare

Skrevet

Jeg har til og med barnefri. Men jeg har hatt masse fri i det siste så det er ikke så viktig. Jeg har og på Idol :o)

Egentlig burde jeg lagt meg nedpå senga men da sovner jeg bare

Endelig fredag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...