Gjest Husmorskinnet Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Leste The da vinci code i mellomjula, og har siden pløyd gjennom resten av Dan Brown-bøkene. Jeg likte dem veldig godt, og det er som vanlig litt "smertefullt" å finne noe nytt å lese. Noen som har boktips til meg, sett i lys av at jeg likte disse bøkene veldig godt? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 "Den fjerde regel" av Ian Caldwell og Dustin Thomasson er i ca samme gaten som Da Vinci Koden 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 "Den fjerde regel" av Ian Caldwell og Dustin Thomasson er i ca samme gaten som Da Vinci Koden Rett etter jeg pastet forrige innlegg fant jeg denne fine linken til bøker som liker Da Vinci-koden http://www.sandefjord.folkebibl.no/bibl/boktips/liknerdavinci.html 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 har ikke lest Da vinci-koden men jeg leser selv Anne Holt "det som aldri skjer" og synes den er spennende 0 Siter
Gjest Veslevoksen Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hva med "Dyrene i Hakkebakkeskogen"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.