Gjest M.Angelica Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Han er for dattera mi som virkelig heter M.Angelica. Tenk at Märtha og Ari oppkalte dattera si etter dattera mi ;o) Du er jo tross alt dronninga av DOL så det skulle bare mangle 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Du er jo tross alt dronninga av DOL så det skulle bare mangle Uff nei, ikke si det da. Da skifter jeg nick og skriver bare anonyme innlegg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Uff nei, ikke si det da. Da skifter jeg nick og skriver bare anonyme innlegg. Sorry (Det var et kompliment) Det kan jo hende at Ari er en fast doler..? 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Sorry (Det var et kompliment) Det kan jo hende at Ari er en fast doler..? Kanskje Märtha er en på småbarnsforum ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Kanskje Märtha er en på småbarnsforum ;o) Hehe..ja! Og på graviditet. Ari henger vel på psykiatri. (Uff, nei nå var jeg stygg) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hehe..ja! Og på graviditet. Ari henger vel på psykiatri. (Uff, nei nå var jeg stygg) Nei, det var du virkelig ikke ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.