MsSophie Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hear, hear! Men liker du den best med Cohen eller Jeff Buckley, eller en annen versjon? Jeff Buckley. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Erik og Tone syns jeg. Husker jo ikke navn da, men de var vel 7 og 8, men tipper 8 og 9 går videre. 0 Siter
Dory Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg likte Amalie, Erik og Tone. Det at dommerne syntes T. Tran sang dårlig, er tull! Hun sang bra!! Kanskje ikke topp 10, men dårlig sang hun ikke. Jeg ble så provosert. Til alle andre sa de, du sang ok, eller du har fine klær e.l. Men til henne sa iallefall Tone lise at hun sang dårlig...Nei nei nei.... Men når det gjelder videre til finalen sier jeg: Heia Amilie og Erik!! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg likte Amalie, Erik og Tone. Det at dommerne syntes T. Tran sang dårlig, er tull! Hun sang bra!! Kanskje ikke topp 10, men dårlig sang hun ikke. Jeg ble så provosert. Til alle andre sa de, du sang ok, eller du har fine klær e.l. Men til henne sa iallefall Tone lise at hun sang dårlig...Nei nei nei.... Men når det gjelder videre til finalen sier jeg: Heia Amilie og Erik!! Jeg syns også Thran sang bra. 0 Siter
Velouria Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg likte Amalie, Erik og Tone. Det at dommerne syntes T. Tran sang dårlig, er tull! Hun sang bra!! Kanskje ikke topp 10, men dårlig sang hun ikke. Jeg ble så provosert. Til alle andre sa de, du sang ok, eller du har fine klær e.l. Men til henne sa iallefall Tone lise at hun sang dårlig...Nei nei nei.... Men når det gjelder videre til finalen sier jeg: Heia Amilie og Erik!! Om du blir provosert av at dommerne sier hva de mener, så får du la vær å se på. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Om du blir provosert av at dommerne sier hva de mener, så får du la vær å se på. Jeg er ikke sikker på at de alltid sier hva de mener jeg, tror de til en viss grad prøver å påvirke. Til nr. 8 og 9 sa de at de fortjente å gå videre, men 1 og 7 sang da like bra. 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Tone, Erik og Christian var absolutt best ikveld. Håper at Tone og Christian går videre. 0 Siter
stromme Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg likte Amalie, Erik og Tone. Det at dommerne syntes T. Tran sang dårlig, er tull! Hun sang bra!! Kanskje ikke topp 10, men dårlig sang hun ikke. Jeg ble så provosert. Til alle andre sa de, du sang ok, eller du har fine klær e.l. Men til henne sa iallefall Tone lise at hun sang dårlig...Nei nei nei.... Men når det gjelder videre til finalen sier jeg: Heia Amilie og Erik!! Enig, T. Tran sang ikke dårlig. Dommerne ville ikke engang se henne i øynene når de sa det de sa. Tone Lise satt bare og stirret nedi bordet. Det var sååå tydelig at det var planlagt på forhånd at henne ville de ikke ha videre, for hun var sikkert altfor lite kul for dem..... 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 I agree! ...litt beklemt innrømmer jeg at det heller ikke gjør noe å høre Peter Jöbacks versjon..... 0 Siter
Velouria Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 ...litt beklemt innrømmer jeg at det heller ikke gjør noe å høre Peter Jöbacks versjon..... hmm.. den har jeg ikke hørt, må laste ned den versjonen. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg likte Amalie, Erik og Tone. Det at dommerne syntes T. Tran sang dårlig, er tull! Hun sang bra!! Kanskje ikke topp 10, men dårlig sang hun ikke. Jeg ble så provosert. Til alle andre sa de, du sang ok, eller du har fine klær e.l. Men til henne sa iallefall Tone lise at hun sang dårlig...Nei nei nei.... Men når det gjelder videre til finalen sier jeg: Heia Amilie og Erik!! Enig med deg. Hun er ikke min favoritt, men hun sang fint syns jeg. Det var andre som sang direkte falskt, som fikk bedre kritikk enn henne. Rart. 0 Siter
Velouria Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er ikke sikker på at de alltid sier hva de mener jeg, tror de til en viss grad prøver å påvirke. Til nr. 8 og 9 sa de at de fortjente å gå videre, men 1 og 7 sang da like bra. De håper nok at de påvirker litt, og det gjør de nok også. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man gidder å henge seg opp i at dommerene gir kritikk, det er jo derfor de er der. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Var det ikke Erik som sang Halleluja, da? Og Tone var hun som kom etter han. Ja, jeg surra litt jeg. Var Erik, Tone og Christian jeg mente. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg håpet på Christian., han var nydelig (tenåringssmaken sitter litt igjen ) og han kom videre! Det var flott!! :0) 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Erik, Tone og Christian var best! Synes egentlig alle finalistene er flinke i år. Heldigvis ingen a la gørrkjedelig-og-tragiske-kjartan, og kan-ikke-synge-men-jeg-er-fryktelig-søt-sandra! 0 Siter
Niobe Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Erik, Tone og Christian var best! Synes egentlig alle finalistene er flinke i år. Heldigvis ingen a la gørrkjedelig-og-tragiske-kjartan, og kan-ikke-synge-men-jeg-er-fryktelig-søt-sandra! Og ingen a la Susanne... Hun sang ufattelig falskt. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg likte Amalie, Erik og Tone. Det at dommerne syntes T. Tran sang dårlig, er tull! Hun sang bra!! Kanskje ikke topp 10, men dårlig sang hun ikke. Jeg ble så provosert. Til alle andre sa de, du sang ok, eller du har fine klær e.l. Men til henne sa iallefall Tone lise at hun sang dårlig...Nei nei nei.... Men når det gjelder videre til finalen sier jeg: Heia Amilie og Erik!! Enig med deg. Hun sang veldig fint,og jeg ble skikkelig lei meg på hennes vegne. Hun var vel ikke nok popstjerne, men hun kunne da virkelig synge. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Og ingen a la Susanne... Hun sang ufattelig falskt. Oj - hun hadde jeg rett og slett fortrengt... Heldigvis ingen susanne, ja.... 0 Siter
Gjest idoline Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hun som sang unintended var veldig dårlig. Glad hun ikke gikk videre. Var tredje gang hun sang den sangen! Må jo vise at hun kan flere sanger. Jeg syns de som gikk videre var flinke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.