Gå til innhold

Idol: hvem var best ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hear, hear!

Men liker du den best med Cohen eller Jeff Buckley, eller en annen versjon?

Jeff Buckley.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Velouria

6

• Dorthe

4

• Lurveline

4

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Erik og Tone syns jeg. Husker jo ikke navn da, men de var vel 7 og 8, men tipper 8 og 9 går videre.

Skrevet

Jeg likte Amalie, Erik og Tone.

Det at dommerne syntes T. Tran sang dårlig, er tull! Hun sang bra!! Kanskje ikke topp 10, men dårlig sang hun ikke. Jeg ble så provosert. Til alle andre sa de, du sang ok, eller du har fine klær e.l. Men til henne sa iallefall Tone lise at hun sang dårlig...Nei nei nei....

Men når det gjelder videre til finalen sier jeg:

Heia Amilie og Erik!!

fei1365380229
Skrevet

Det at dommerne syntes T. Tran sang dårlig, er tull! Hun sang bra!! Kanskje ikke topp 10, men dårlig sang hun ikke. Jeg ble så provosert. Til alle andre sa de, du sang ok, eller du har fine klær e.l. Men til henne sa iallefall Tone lise at hun sang dårlig...Nei nei nei....

Heia Amilie og Erik!!

Jeg syns også Thran sang bra.

Skrevet

Heia Amilie og Erik!!

Om du blir provosert av at dommerne sier hva de mener, så får du la vær å se på.

fei1365380229
Skrevet

Om du blir provosert av at dommerne sier hva de mener, så får du la vær å se på.

Jeg er ikke sikker på at de alltid sier hva de mener jeg, tror de til en viss grad prøver å påvirke. Til nr. 8 og 9 sa de at de fortjente å gå videre, men 1 og 7 sang da like bra.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Tone, Erik og Christian var absolutt best ikveld.

Håper at Tone og Christian går videre.

Skrevet

Heia Amilie og Erik!!

Enig, T. Tran sang ikke dårlig.

Dommerne ville ikke engang se henne i øynene når de sa det de sa.

Tone Lise satt bare og stirret nedi bordet.

Det var sååå tydelig at det var planlagt på forhånd at henne ville de ikke ha videre, for hun var sikkert altfor lite kul for dem.....

Skrevet

I agree!

...litt beklemt innrømmer jeg at det heller ikke gjør noe å høre Peter Jöbacks versjon.....

Skrevet

...litt beklemt innrømmer jeg at det heller ikke gjør noe å høre Peter Jöbacks versjon.....

hmm.. den har jeg ikke hørt, må laste ned den versjonen.

Gjest Uglemor
Skrevet

Heia Amilie og Erik!!

Enig med deg. Hun er ikke min favoritt, men hun sang fint syns jeg. Det var andre som sang direkte falskt, som fikk bedre kritikk enn henne. Rart.

Skrevet

Jeg er ikke sikker på at de alltid sier hva de mener jeg, tror de til en viss grad prøver å påvirke. Til nr. 8 og 9 sa de at de fortjente å gå videre, men 1 og 7 sang da like bra.

De håper nok at de påvirker litt, og det gjør de nok også. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man gidder å henge seg opp i at dommerene gir kritikk, det er jo derfor de er der.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Var det ikke Erik som sang Halleluja, da?

Og Tone var hun som kom etter han. :)

Ja, jeg surra litt jeg. Var Erik, Tone og Christian jeg mente.

Skrevet

Jeg håpet på Christian., han var nydelig (tenåringssmaken sitter litt igjen ;) ) og han kom videre! Det var flott!! :0)

Gjest sussilei
Skrevet

Erik, Tone og Christian var best!

Synes egentlig alle finalistene er flinke i år. Heldigvis ingen a la gørrkjedelig-og-tragiske-kjartan, og kan-ikke-synge-men-jeg-er-fryktelig-søt-sandra!

Skrevet

Erik, Tone og Christian var best!

Synes egentlig alle finalistene er flinke i år. Heldigvis ingen a la gørrkjedelig-og-tragiske-kjartan, og kan-ikke-synge-men-jeg-er-fryktelig-søt-sandra!

Og ingen a la Susanne... Hun sang ufattelig falskt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Heia Amilie og Erik!!

Enig med deg.

Hun sang veldig fint,og jeg ble skikkelig lei meg på hennes vegne.

Hun var vel ikke nok popstjerne, men hun kunne da virkelig synge.

Gjest sussilei
Skrevet

Og ingen a la Susanne... Hun sang ufattelig falskt.

Oj - hun hadde jeg rett og slett fortrengt...

Heldigvis ingen susanne, ja....

Gjest idoline
Skrevet

Hun som sang unintended var veldig dårlig. Glad hun ikke gikk videre. Var tredje gang hun sang den sangen! Må jo vise at hun kan flere sanger.

Jeg syns de som gikk videre var flinke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...