Gjest Uglemor Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg følte meg litt uggen i går kveld. Hadde heldigvis fri i dag, så har sluppet å kreke meg av gårde noe sted:) Sov/slumret til nesten middagstid! God bedring, får satse på det er på hell for din del da! Håper inderlig ikke dette varer i ei uke nei.... Jeg pleier å ta 1-2 gram c-vitamin morgen og kveld når jeg er syk. Det har jeg glemt denne gangen.. God bedring til deg også! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 chili funker som bare rakker'n, kok te på det, med masse honning og sitron! Nammmm! *slurper i chilisuppe* Oioi. Nå føler jeg meg som en ildsprutende drage..Tok to te-skjeer med noe ala tabasco.Kjennes virksomt ut! Kos deg med suppa og god bedring! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Du har lov til å sutre litt, synes jeg. Men du er i det minste heldig som har en gubbe som kan stelle for deg...det har ikke jeg, buhu:( Vær glad for det. Disse gubbene krever så altfor mye, og så blir de så innmari sjuke når de blir sjuke. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Vær glad for det. Disse gubbene krever så altfor mye, og så blir de så innmari sjuke når de blir sjuke. Hihi, ja det er jo sant. Et manne-nys f.eks. kan jo nesten sprenge hus.. Ja,sjuke menn kan nok få verste manneeteren til å bli nonne..Takk for at du minnet meg på det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.