Gå til innhold

Snufs, atsjooo!

Anbefalte innlegg

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg følte meg litt uggen i går kveld. Hadde heldigvis fri i dag, så har sluppet å kreke meg av gårde noe sted:) Sov/slumret til nesten middagstid! God bedring, får satse på det er på hell for din del da! Håper inderlig ikke dette varer i ei uke nei....

Jeg pleier å ta 1-2 gram c-vitamin morgen og kveld når jeg er syk. Det har jeg glemt denne gangen..

God bedring til deg også!

Gjest baremei
Skrevet

chili funker som bare rakker'n, kok te på det, med masse honning og sitron! Nammmm!

*slurper i chilisuppe*

Oioi. Nå føler jeg meg som en ildsprutende drage..Tok to te-skjeer med noe ala tabasco.Kjennes virksomt ut!

Kos deg med suppa og god bedring!

Skrevet

Du har lov til å sutre litt, synes jeg.

Men du er i det minste heldig som har en gubbe som kan stelle for deg...det har ikke jeg, buhu:(

Vær glad for det. Disse gubbene krever så altfor mye, og så blir de så innmari sjuke når de blir sjuke.

Gjest baremei
Skrevet

Vær glad for det. Disse gubbene krever så altfor mye, og så blir de så innmari sjuke når de blir sjuke.

Hihi, ja det er jo sant. Et manne-nys f.eks. kan jo nesten sprenge hus.. Ja,sjuke menn kan nok få verste manneeteren til å bli nonne..Takk for at du minnet meg på det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...