fyrlykt Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article352048.ece For en grisgubbe! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Fyren må jo være stein hakke gal. Hun skal vel være glad til at hun ikke er sammen med ham lenger. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 ÆÆÆÆSJ! Promp- og mensterror. Fy flate. *urk* 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Finnes nok ikke mye håp for han der nei... 0 Siter
nick Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 ÆÆÆÆSJ! Promp- og mensterror. Fy flate. *urk* De fleste menn blir utsatt for mensterror en gang i måneden! *fjert* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 " Grunnlaget for tiltalen er perioden mellom slutten av 2002 frem til mai 2004, da mannen ved en eller flere anledninger, skal ha lagt sin kone i gulvet, «for deretter å sette seg over henne og slippe tarmgass mot hennes ansikt, og/eller dyttet fornærmede»." Hehe, jævla bra. Skjønner forresten ikke hvorfor dette går under "særdeles skjerpede omstendigheter". 0 Siter
sigga Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 En kan vel ikke annet enn å le litt heller?? hvor dum går det an å bli???? 0 Siter
Spenning Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 En kan vel ikke annet enn å le litt heller?? hvor dum går det an å bli???? Dama skulle hatt e lighter og tent på gasen, så hadde gubben kanskje svidd ræva? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hun burde ha dopet han ned med et eller annet, for deretter å binde han fast - puttet han i et trangt skap og spist ertesuppe i ei uke, for så å fise han midt i trynet gang etter gang, og lukket døren fort. Blir så irritert når jeg leser slikt, for tenk deg noe så grusomt som å være den svakeste (som regel kvinnen) og ikke komme seg løs eller vekk fra b.l.a. sånne ting. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Hun burde ha dopet han ned med et eller annet, for deretter å binde han fast - puttet han i et trangt skap og spist ertesuppe i ei uke, for så å fise han midt i trynet gang etter gang, og lukket døren fort. Blir så irritert når jeg leser slikt, for tenk deg noe så grusomt som å være den svakeste (som regel kvinnen) og ikke komme seg løs eller vekk fra b.l.a. sånne ting. Hevnen hennes er jo å bringe det til rettsapparatet. Må jo være flaut å stå tiltalt for noe sånt? Menn som bruker sin fysiske overlegenhet på denne måten burde fått igjen med samme mynt. 0 Siter
lilleva Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 " Grunnlaget for tiltalen er perioden mellom slutten av 2002 frem til mai 2004, da mannen ved en eller flere anledninger, skal ha lagt sin kone i gulvet, «for deretter å sette seg over henne og slippe tarmgass mot hennes ansikt, og/eller dyttet fornærmede»." Hehe, jævla bra. Skjønner forresten ikke hvorfor dette går under "særdeles skjerpede omstendigheter". Dette med fjertinga er jo litt morsomt, men det at han truet henne med motorsag faller vel inn under "skjerpende omstendigheter"? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Dette med fjertinga er jo litt morsomt, men det at han truet henne med motorsag faller vel inn under "skjerpende omstendigheter"? Oki. Det leste jeg ikke. Jeg trodde fyren var anmeldt- og tiltalt for overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter. Syntes det hørtes litt sykt ut. 0 Siter
lilleva Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Oki. Det leste jeg ikke. Jeg trodde fyren var anmeldt- og tiltalt for overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter. Syntes det hørtes litt sykt ut. "overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter." Ja, da kunne hun jo bare fjertet tilbake! Men som sagt tror jeg nok det var det det med motorsagen og andre mer alvorlige trusler som fremprovoserte den tiltalen. Men uansett- hva slags person driver å terroriserer folk vha fjerting, mensblod osv? Gudhjelpemeg, sier jeg bare! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 "overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter." Ja, da kunne hun jo bare fjertet tilbake! Men som sagt tror jeg nok det var det det med motorsagen og andre mer alvorlige trusler som fremprovoserte den tiltalen. Men uansett- hva slags person driver å terroriserer folk vha fjerting, mensblod osv? Gudhjelpemeg, sier jeg bare! Mensblod? Jeg sluttet åpenbart å lese etter det med fjertinga. 0 Siter
lilleva Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Mensblod? Jeg sluttet åpenbart å lese etter det med fjertinga. Hehe, han dreiv visst med mange rare ting han der.. Hyggelig å ha som kjæreste, ja! Tror han trenger å bli lagt inn på lukket avdeling jeg... Enecelle- så han ikke fortsetter å fjerte på folk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.