Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyren må jo være stein hakke gal. Hun skal vel være glad til at hun ikke er sammen med ham lenger.

Skrevet

ÆÆÆÆSJ!

Promp- og mensterror. Fy flate.

*urk*

De fleste menn blir utsatt for mensterror en gang i måneden!

*fjert*

ShitDiddelyDo
Skrevet

" Grunnlaget for tiltalen er perioden mellom slutten av 2002 frem til mai 2004, da mannen ved en eller flere anledninger, skal ha lagt sin kone i gulvet, «for deretter å sette seg over henne og slippe tarmgass mot hennes ansikt, og/eller dyttet fornærmede»."

Hehe, jævla bra. :)

Skjønner forresten ikke hvorfor dette går under "særdeles skjerpede omstendigheter".

Skrevet

En kan vel ikke annet enn å le litt heller?? hvor dum går det an å bli????

Skrevet

En kan vel ikke annet enn å le litt heller?? hvor dum går det an å bli????

Dama skulle hatt e lighter og tent på gasen, så hadde gubben kanskje svidd ræva?

Skrevet

Hun burde ha dopet han ned med et eller annet, for deretter å binde han fast - puttet han i et trangt skap og spist ertesuppe i ei uke, for så å fise han midt i trynet gang etter gang, og lukket døren fort.

Blir så irritert når jeg leser slikt, for tenk deg noe så grusomt som å være den svakeste (som regel kvinnen) og ikke komme seg løs eller vekk fra b.l.a. sånne ting.

Skrevet

Hun burde ha dopet han ned med et eller annet, for deretter å binde han fast - puttet han i et trangt skap og spist ertesuppe i ei uke, for så å fise han midt i trynet gang etter gang, og lukket døren fort.

Blir så irritert når jeg leser slikt, for tenk deg noe så grusomt som å være den svakeste (som regel kvinnen) og ikke komme seg løs eller vekk fra b.l.a. sånne ting.

Hevnen hennes er jo å bringe det til rettsapparatet. Må jo være flaut å stå tiltalt for noe sånt? Menn som bruker sin fysiske overlegenhet på denne måten burde fått igjen med samme mynt.

Skrevet

" Grunnlaget for tiltalen er perioden mellom slutten av 2002 frem til mai 2004, da mannen ved en eller flere anledninger, skal ha lagt sin kone i gulvet, «for deretter å sette seg over henne og slippe tarmgass mot hennes ansikt, og/eller dyttet fornærmede»."

Hehe, jævla bra. :)

Skjønner forresten ikke hvorfor dette går under "særdeles skjerpede omstendigheter".

Dette med fjertinga er jo litt morsomt, men det at han truet henne med motorsag faller vel inn under "skjerpende omstendigheter"?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette med fjertinga er jo litt morsomt, men det at han truet henne med motorsag faller vel inn under "skjerpende omstendigheter"?

Oki. Det leste jeg ikke. Jeg trodde fyren var anmeldt- og tiltalt for overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter.

Syntes det hørtes litt sykt ut. :)

Skrevet

Oki. Det leste jeg ikke. Jeg trodde fyren var anmeldt- og tiltalt for overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter.

Syntes det hørtes litt sykt ut. :)

"overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter."

Ja, da kunne hun jo bare fjertet tilbake!:)

Men som sagt tror jeg nok det var det det med motorsagen og andre mer alvorlige trusler som fremprovoserte den tiltalen.

Men uansett- hva slags person driver å terroriserer folk vha fjerting, mensblod osv?

Gudhjelpemeg, sier jeg bare!

ShitDiddelyDo
Skrevet

"overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter."

Ja, da kunne hun jo bare fjertet tilbake!:)

Men som sagt tror jeg nok det var det det med motorsagen og andre mer alvorlige trusler som fremprovoserte den tiltalen.

Men uansett- hva slags person driver å terroriserer folk vha fjerting, mensblod osv?

Gudhjelpemeg, sier jeg bare!

Mensblod?

Jeg sluttet åpenbart å lese etter det med fjertinga.

Skrevet

Mensblod?

Jeg sluttet åpenbart å lese etter det med fjertinga.

Hehe, han dreiv visst med mange rare ting han der.. Hyggelig å ha som kjæreste, ja!

Tror han trenger å bli lagt inn på lukket avdeling jeg... Enecelle- så han ikke fortsetter å fjerte på folk!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...