Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki. Det leste jeg ikke. Jeg trodde fyren var anmeldt- og tiltalt for overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter.

Syntes det hørtes litt sykt ut. :)

Etter å bare ha lest overskriften tenkte jeg som deg. Er det mulig å starffedømme noen for overlagt fjerting, liksom! ;-) Hvor fisefin er det mulig å være??

Men som lilleva har påpekt: det var ganske mye med denne fyren. Og fjertingen ble foretatt etter at han brutalt hadde lagt henne i gulvet og holdt henne fast.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, han dreiv visst med mange rare ting han der.. Hyggelig å ha som kjæreste, ja!

Tror han trenger å bli lagt inn på lukket avdeling jeg... Enecelle- så han ikke fortsetter å fjerte på folk!:)

Høres ut som et tilfelle for psykiatrien.

Skrevet

Etter å bare ha lest overskriften tenkte jeg som deg. Er det mulig å starffedømme noen for overlagt fjerting, liksom! ;-) Hvor fisefin er det mulig å være??

Men som lilleva har påpekt: det var ganske mye med denne fyren. Og fjertingen ble foretatt etter at han brutalt hadde lagt henne i gulvet og holdt henne fast.

"Hvor fisefin er det mulig å være??"

*fnis*! godt sagt....

Skrevet

"Hvor fisefin er det mulig å være??"

*fnis*! godt sagt....

*ha ha* Ja, den var _dessverre_ ikke tilsiktet!!

Jeg sier dessverre fordi jeg selvsagt gjerne vil ha det på "cv'en" at jeg var morsom nok til å bruke dette ordet i en slik kontekst, men denne gangen kom den uten at jeg planla det! ;-)

Skrevet

*ha ha* Ja, den var _dessverre_ ikke tilsiktet!!

Jeg sier dessverre fordi jeg selvsagt gjerne vil ha det på "cv'en" at jeg var morsom nok til å bruke dette ordet i en slik kontekst, men denne gangen kom den uten at jeg planla det! ;-)

Hehe! Men du var vel littegrann "inspirert" av temaet kanskje, sånn helt ubevisst!:)

Vittig var det hvertfall!

Skrevet

Hehe! Men du var vel littegrann "inspirert" av temaet kanskje, sånn helt ubevisst!:)

Vittig var det hvertfall!

*S* Kanskje det! ;-)

Skrevet

Det jeg ikke skjønner, er hvordan såpass mange kvinner klarer å ende opp med slike menn.

Det kan da ikke bare komme ut av det blå? Hun har jo valgt å leve med mannen. Hun må da ha visst hvordan han var.

Skrevet

Det jeg ikke skjønner, er hvordan såpass mange kvinner klarer å ende opp med slike menn.

Det kan da ikke bare komme ut av det blå? Hun har jo valgt å leve med mannen. Hun må da ha visst hvordan han var.

Han holdt vel på fjerten de første årene.... LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...