morsan Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Oki. Det leste jeg ikke. Jeg trodde fyren var anmeldt- og tiltalt for overlagt fjerting under særdeles skjerpede omstendigheter. Syntes det hørtes litt sykt ut. Etter å bare ha lest overskriften tenkte jeg som deg. Er det mulig å starffedømme noen for overlagt fjerting, liksom! ;-) Hvor fisefin er det mulig å være?? Men som lilleva har påpekt: det var ganske mye med denne fyren. Og fjertingen ble foretatt etter at han brutalt hadde lagt henne i gulvet og holdt henne fast. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hehe, han dreiv visst med mange rare ting han der.. Hyggelig å ha som kjæreste, ja! Tror han trenger å bli lagt inn på lukket avdeling jeg... Enecelle- så han ikke fortsetter å fjerte på folk! Høres ut som et tilfelle for psykiatrien. 0 Siter
lilleva Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Etter å bare ha lest overskriften tenkte jeg som deg. Er det mulig å starffedømme noen for overlagt fjerting, liksom! ;-) Hvor fisefin er det mulig å være?? Men som lilleva har påpekt: det var ganske mye med denne fyren. Og fjertingen ble foretatt etter at han brutalt hadde lagt henne i gulvet og holdt henne fast. "Hvor fisefin er det mulig å være??" *fnis*! godt sagt.... 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 "Hvor fisefin er det mulig å være??" *fnis*! godt sagt.... *ha ha* Ja, den var _dessverre_ ikke tilsiktet!! Jeg sier dessverre fordi jeg selvsagt gjerne vil ha det på "cv'en" at jeg var morsom nok til å bruke dette ordet i en slik kontekst, men denne gangen kom den uten at jeg planla det! ;-) 0 Siter
lilleva Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 *ha ha* Ja, den var _dessverre_ ikke tilsiktet!! Jeg sier dessverre fordi jeg selvsagt gjerne vil ha det på "cv'en" at jeg var morsom nok til å bruke dette ordet i en slik kontekst, men denne gangen kom den uten at jeg planla det! ;-) Hehe! Men du var vel littegrann "inspirert" av temaet kanskje, sånn helt ubevisst! Vittig var det hvertfall! 0 Siter
morsan Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hehe! Men du var vel littegrann "inspirert" av temaet kanskje, sånn helt ubevisst! Vittig var det hvertfall! *S* Kanskje det! ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det jeg ikke skjønner, er hvordan såpass mange kvinner klarer å ende opp med slike menn. Det kan da ikke bare komme ut av det blå? Hun har jo valgt å leve med mannen. Hun må da ha visst hvordan han var. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Det jeg ikke skjønner, er hvordan såpass mange kvinner klarer å ende opp med slike menn. Det kan da ikke bare komme ut av det blå? Hun har jo valgt å leve med mannen. Hun må da ha visst hvordan han var. Han holdt vel på fjerten de første årene.... LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.