Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Firefox.

Er det samme som Mozilla? Den heter nemlig Mozilla Firefox den jeg bruker..

*for øyeblikket blond*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det samme som Mozilla? Den heter nemlig Mozilla Firefox den jeg bruker..

*for øyeblikket blond*

Det stemmer, blondie! :)

Skrevet

Mulig jeg svarer på totalt feil spørsmål her, men jeg kjører som regel msn. Jeg har explorer liggende også, men liker ikke den etter at den laget en del krøll tidligere i vinter.

Mine kunnskaper om data er minimale. Akkurat nå er jeg stolt over at jeg fikk til å koble til printer og løs diskettstasjon i full fart. Jeg kom over en jobbsøknad med søknadsfrist i dag og måtte peise på med oppkoblinger, skrive ut og dampe av gårde til nærmeste postkontor.

Jeg er også litt stolt over å ha innstalert flere prgrammer på dataen, og ikke minst at jeg fikk koblet opp DVD-opptakeren jeg fikk i hus. Av og til lærer en noe når en er hjemme alene.

Skrevet

Hva er en nettleser?

*grønn*

det programmet du bruker for å surfe med.

Skrevet

Etter veldig mange år som helfrelst Operabruker har jeg byttet til Firefox. Og er strålende fantastisk fornøyd!

Skrevet

Firefox, Opera eller I.E, alt etter hvilken maskin jeg bruker :)

Skrevet

Jeg bruker explorer.

Hvorfor bruker alle på dol sånne rare nettlesere som ikke jeg har hørt om? Skal de være bedre??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...