cecily Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Jeg trenger litt data hjelp på MSN, tar du oppdraget ?? :-) Fyr løs! Sannsynligheten for at jeg kan hjelpe er til stede, dog ikke så veldig stor. Jeg kan forsøke. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Vet du hva jeg gjorde da jeg skulle ha opp knagger på badet og måtte bore i flis? ;o) Sjekka opp verdens deiligste handyman! Og fikk noko attåt etterhvert... Det er sånn det skal gjøres. *Nikker med kjennermine* Du vet å sno deg du, Lillemus hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Du vet å sno deg du, Lillemus hehe Som jeg sa til en venninne som ble dypt imponert: her kommer ingen mann _ut_ igjen før han har gjort nytte for seg på en eller annen måte! ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Som jeg sa til en venninne som ble dypt imponert: her kommer ingen mann _ut_ igjen før han har gjort nytte for seg på en eller annen måte! ;o) Fiiine! Som vi sier her 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Pass på t-skjortene hans! Alle menn jeg har vært med har en greie for t-skjorter. Særlig de med band og film logoer på, det er helligdom! (jeg er sånn selv jeg altså) Eksen min hadde heldigvis svært få slike! De han hadde var fra jobben eller noe i den duren og helt greie. Ingen utvaskede, slamsete med et heavyrockband som ingen har hørt noe fra de siste 15 årene nei. 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hva med å bare installere trådløst nettverk? Så slipper du ALT av ledninger! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.