Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd den som vises på reklamen? Swiffer støvtørker eller no i den duren.

Det er ikke alltid vanlig fille og vann tar alt støvet og det ligger gjerne noe rester igjen. Tv og slikt trekker jo til seg masse støv og blir ikke alltid så pent når en tørker over med fuktig fille.

Hva koster den sånn ca og må den kastes etter bruk?

Skrevet

Den er absolutt SUVEREN! Kan brukes 5 ganger før kosten må kastes, skaftet brukes om igjen.

Skrevet

Den er absolutt SUVEREN! Kan brukes 5 ganger før kosten må kastes, skaftet brukes om igjen.

Er den dyr da? Jeg hater å tørke støv, så jeg er faktisk villig til å betale en del.

Bruker du kun denne nå, og ikke vanlig klut i tillegg?

Skrevet

Er den dyr da? Jeg hater å tørke støv, så jeg er faktisk villig til å betale en del.

Bruker du kun denne nå, og ikke vanlig klut i tillegg?

Kun swiffer. Kosta vel rundt 69,- for skaftet og 5 koster tror jeg. Hva "refilene" koster vet jeg ikke, men det er sikkert ikke billig. *sukk*

Skrevet

Jeg kan ikke begripe hva den Swiffer-greia skal være god for.

Jeg bruker bare mikrofiberkluter, og tørker over TV'en med tørr klut mens den er avslått.

Skrevet

Kan brukes 5 ganger sier de ja, men hva betyr det? Hva er "en gang", liksom?

Lurer nå jeg på. :-)

Skrevet

Kjøp mye heller microfiberklutene til Kid! De er fantastisk gode.

Har en pakke swiffer støvtørk, de var morsomme de, men litt rare, og dyyyyyre! Har kjøpt microfiberkluter på Kid flere ganger, de har av og til 3 kluter til 30 kroner, og de er bare kjempegode. De kan brukes både tørre og våte.

Skrevet

Skriver under på den Lillemus. De er kjekke ja :-)

Husker ikke hva de kostet, bare røsket det med meg en gang for å prøve. Ehh, jeg har ikke prøvd dem, men min datter og det ble da fint. Kommer til overalt osv. Jepp anbefales :-)

Skrevet

Jeg kan ikke begripe hva den Swiffer-greia skal være god for.

Jeg bruker bare mikrofiberkluter, og tørker over TV'en med tørr klut mens den er avslått.

Den er så morsom å bruke at ungene sloss om å få tørke støv.

Skrevet

Den er så morsom å bruke at ungene sloss om å få tørke støv.

Det må jeg si..! :-)

Skrevet

Kun swiffer. Kosta vel rundt 69,- for skaftet og 5 koster tror jeg. Hva "refilene" koster vet jeg ikke, men det er sikkert ikke billig. *sukk*

Jeg betalte 45 kroner for en sånn med skaft og 5 refiller på Rema 1000. Var verdt det syns jeg. Veldig kjekk!

Skrevet

Det var da svært så ivrig cecily var idag, da! Borre i veggen, vaske og tørke støv...hehe hva er det du har tatt?

;)

Skrevet

Det var da svært så ivrig cecily var idag, da! Borre i veggen, vaske og tørke støv...hehe hva er det du har tatt?

;)

O|O

Skrevet

Hvor i all verden handler du, da? Har aldri sett pakka dyrere enn 49 kroner, jeg.

Men refillpakker har jeg til gode å finne. Jeg trenger _ikke_ nytt skaft hver gang.

Og ja, den fungerer utmerket. Har allslags mikrofiberkluter, strutsefjær og TV-shop-fjærkost, men Swifferen er faktisk best.

De andre Swiffergreiene er bare tøys, kjøp heller Sini-moppen på Obs eller Jernia - ett skaft med all slags tilbehør: våtmopp, tørrmopp, mikrofibermopp, takbørste, feiekost, vinduspusserutstyr og masse rart. Nærmest evigvarende.

Skrevet

O|O

*lol*

Det er godt vi fant på en hemmelig kode ;)

Skrevet

*lol*

Det er godt vi fant på en hemmelig kode ;)

c",)

Skrevet

Moren min skryter veeldig - og hun er i utgangspunktet ganske konservativ når det gjelder vasking og støvtørking.

Selv har jeg ikke verken prøvd eller sett en sånn, men er litt nysgjerrig. Burde vel kanskje ha anskaffa meg en sånn (men så har jeg jo vaskehjelp som gjør det sin måte, så ... :o)).

Tvillingmamma
Skrevet

Husker ikke hva den koster, men den er super på trange steder!

Stereo, video, inni tv-skap osv. Ellers tar den støvet godt også på skapdører, gulvlister, vinduskarmer, overalt.

Du kjøper den i pakninger med 5 stk og 1 håndtak. Egentlig burde man få kjøpt bare refill, for man trenger ikke flere håndtak og de holder jo lenge.

Ellers bruker jeg den til den er skitten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...