Gjest ikke jeg Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Hvor mange er det som barbere høna?Tror at jeg har følt meg "naken" uten hår der nede 0 Siter
Moraki Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Også er det jo ganske kaldt ute, så det er vel best å la de være i fred. Tenk å gå rundt uten klær da gitt. 0 Siter
huufsa Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Man kan da fint barbere uten å fjerne alt? Jeg barberer bort alt jeg føler 'er i veien' i fht sex, og hygiene. Resten bare friserer jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Tar det meste, men har igjen litt (ei stripe eller en dott) ellers blir det for pedofilt for meg. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Da liker jeg å være "naken" - i hvertfall nesten avkledd 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Da liker jeg å være "naken" - i hvertfall nesten avkledd Flystripe? ;o) 0 Siter
Gjest ikke jeg Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg tar alt Synes det høres ubehagelig ut.Men hva veit jeg.Har aldri gjort det 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Synes det høres ubehagelig ut.Men hva veit jeg.Har aldri gjort det det ser ubehagelig ut? hvordan da? Jeg synes bare det er deilig jeg 0 Siter
lurulf Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Også er det jo ganske kaldt ute, så det er vel best å la de være i fred. Tenk å gå rundt uten klær da gitt. Ja, det kan bli dårlig med verpinga, når de mangler fjæra, stakkars! 0 Siter
amber sun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg tar også alt, og det er ikke ubehagelig. Tvert imot. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Lar det være igjen en dott. Liker ikke naken høne. 0 Siter
Gjest ikke jeg heller Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Sunes hår er fint. Og kjæresten er veldig fornøyd. Kunne ikke falle meg inn å begynne å rote med barbergreier på musa, nei! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Høna. Er det virkelig noen som kaller den for det? Jaja. 0 Siter
Gjest den lille røde høna Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hvordan unngår dere røde prikker? Jeg får alltid det jeg. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hvordan unngår dere røde prikker? Jeg får alltid det jeg. Før du begynner å barbere bør du ta et varmt bad, eller legge en varm klut over området en stund. Da åpner porene seg og hårene blir mer medgjørlige. Bruk skikkelig høvel, ikke noe engangstull. Sørg for nye, skarpe blader. Bruk barberskum for følsom hud. Barber først _med_ hårene, deretter mot. Smør inn huden med en fet, god fuktighetskrem etterpå, feks Locobase Repair eller Decubal. Gå uten truse litt etterpå, så huden får roet seg før noe begynner å gnisse. 0 Siter
Gjest den lille røde høna Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Før du begynner å barbere bør du ta et varmt bad, eller legge en varm klut over området en stund. Da åpner porene seg og hårene blir mer medgjørlige. Bruk skikkelig høvel, ikke noe engangstull. Sørg for nye, skarpe blader. Bruk barberskum for følsom hud. Barber først _med_ hårene, deretter mot. Smør inn huden med en fet, god fuktighetskrem etterpå, feks Locobase Repair eller Decubal. Gå uten truse litt etterpå, så huden får roet seg før noe begynner å gnisse. Takk for gode råd! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Ikke jeg. Du mener vel barbere alt. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Er jo ikke nødvendig å ta alt heller da. Jeg liker det pent frisert, eller ei stripe, eller en dott. Selvsagt ikke noe i mot at det er helt glatt heller. Men jeg synes faktisk det er penest med at det er litt der. Ei stripe er veldig sexy synes jeg:-) Det eneste jeg ikke liker er at det er mye hår, ikke mye moro å stikke ansiktet inn i en stooor våt hårdott, som det er umulig å finne frem i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.