Gjest dina2 Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg leste den opp høyt for han - den er ikke SÅ morsom da - hehe oki. Var det dere som var gift? 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Du, man må jo se hva det er når noen spør om gullfisken sin på psyk :-) Så ikke hvem som skrev hovedinnlegget først heller, men så via 100 nyeste. Joda - jeg så det var Dorthe som spurte - og jeg så at mange lo - men jeg syns ikke det var SÅ morsomt -hehe 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 oki. Var det dere som var gift? Ja, vi er så gift atte! 0 Siter
Ade|ina Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Joda - jeg så det var Dorthe som spurte - og jeg så at mange lo - men jeg syns ikke det var SÅ morsomt -hehe Ikke morsomt nok til å lese hele tråden nei. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 En invitt?:-) Du er altfor trivelig til å ferdes blant sånne folk. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Joda - jeg så det var Dorthe som spurte - og jeg så at mange lo - men jeg syns ikke det var SÅ morsomt -hehe Litt morsomt var det jo, tenkte ikke bare på punkt 4:) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Du er altfor trivelig til å ferdes blant sånne folk. Takk, det var egentlig koselig å høre:-) Men jeg er nok ikke trivelig med folk som ikke er trivelige mot meg. Njæ, får se, nysgjerrig ble jeg nå iallefall :-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Litt morsomt var det jo, tenkte ikke bare på punkt 4:) Man må sikkert ha vært der da det skjedde - være i det fiske-humor-humøret for å si det slik - om jeg noen gang kommer i SÅNT humør - hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.