Gjest dansemusikk Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hei. Er det noen som har noen forslag til musikk vi kan bruke som dansemusikk i bryllupsfest? Artist og Meloditittel 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 "Wonderful", "Besame Mucho" og "The Look of Love" med Diana Krall er fine!! Og "Fly Me To The Moon" med Frank Sinatra(han har også mange andre fine, synes jeg). Men jeg vet ikke om det er slik musikk du mener? 0 Siter
Gjest dansemusikk Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 "Wonderful", "Besame Mucho" og "The Look of Love" med Diana Krall er fine!! Og "Fly Me To The Moon" med Frank Sinatra(han har også mange andre fine, synes jeg). Men jeg vet ikke om det er slik musikk du mener? jo de er sikkert fine (forsøker å laste de ned med DC++ nå). jeg trenger også noen som egner seg bra til å danse sving... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 jo de er sikkert fine (forsøker å laste de ned med DC++ nå). jeg trenger også noen som egner seg bra til å danse sving... Da har du jo the King himself...Elvis, hehe:) Han har jo noen ok låter, da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.